Het Grote incoming topic. Deel V

Gelukkig maar! Maak ik me ook geen zorgen meer haha

1 like

Uiteindelijk via Duitse site (Timex.de) besteld. UK vs. import gedoe ontweken hoop ik.

Hmm ik heb hem gewoon bij timex.eu besteld, maar jij kreeg later dus een mail met dat bericht na de bestelling al geplaatst te hebben of?

Tijdens plaatsen bestelling. Maar je geen zorgen was waarschijnlijk door drukte.

Ja lijkt me dan ook! Zat er alleen niet echt op te wachten dat die geannuleerd zou worden want de nieuwe edities zijn altijd zo uitverkocht en komen vervolgens nauwelijks op voorraad, die 1975 Marmont editie is ook nooit beschikbaar.

1 like

Omdat dit model me al jaren achtervolgt wist ik zeker dat het er nu toch maar echt eens van moest komen en vandaag de knoop doorgehakt, deze komt mijn kant op


13 likes

30 likes

Wauw die is echt vet :ok_hand:t2:

2 likes

Verwacht dinsdag, heb er Sinn in…:hugs:

14 likes

Mooi! Met staal, ook mooi!

1 like

Altijd al geinteresseerd geweest in de type B pilot / Flieger watch. Voordat ik een groter bedrag stuk sla aan bijvoorbeeld een Stowa, Laco of Archimede eerst maar eens een via AliExpress besteld. Een Escapement Time versie met een PT5000 uurwerk. Ben benieuwd.

2 likes

Sorry schatjes, ik was t.

24 likes

Is dat mijn oude? Geweldig ding, mooie set, superstaat.

2 likes

Die uit t blauwe van vd week. :+1:
16710 vs mn oude 16700. Sel… Deze gaat niet meer weg. :+1:

Dure hobby, de horloges de laatste week. :thinking::wink:

4 likes

Jup. Heb ik bij Awco gekocht, daarna naar Bauhaus. Echt mooi. Die mis ik wel.

3 likes

Nou… Je weet dat jij altijd alles bij mij mag ophalen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Tudor Black Bay Black 79230n eruit :wave:
.
.
.
Tudor BB58 blue erin :heart_eyes:

16 likes

Zonde. Maar wel meer afwisseling in de collectie. :+1:

1 like

Vind je? Waarom zonde? Ik denk dat ik veel eigenschappen en kwaliteiten van de normale Black Bay in de BB58 terug vind. Vind het formaat echt zeer plezierig en de blauwe kleur is echt een knaller. Zeker in de zomer. De vintage vibe en gilt dial ga ik wellicht een beetje missen, maar de zwarte normale Black Bay was qua kastvorm en als horloge in het algemeen wel erg vergelijkbaar aan mijn Black Bay GMT. De BB58 blue staar mijns inziens meer opzich zelf en is zowel qua kleur als maatvoering en kast een totaal verschillende verschijning in de collectie…
Daarnaast heb ik de Black Bay Black 79230n bijna twee jaar in bezit gehad. Tijd voor wat nieuws…

3 likes

Ik ben gek op de 41. Niet op de 39. :+1:
Plus de gouden accenten +1.

2 likes