Na het lezen van de NA van @ElderRuwy over Citizen’s uitgave van haar 1974 eco-drive prototype, bleef het horloge in mijn hoofd spoken. Hier is zijn mooie NA-verhaal over dit aparte horloge:
Afgelopen week ben ik op Italiaanse websites gaan rondstruinen en kwam hem bij een juwelier voor €99 in de aanbieding tegen. Helaas verscheept hij niet naar NL of BE. Ondertussen is hij ook uitverkocht daar. Dus, moest ik verder zoeken. Toen kwam ik hem bij een andere juwelier voor €175 tegen en ik heb het verschil maar geslikt en besteld.
Vandaag ontvangen mij La Royal Napoli horlogebox voor 3 stuks. De afwerking en het materiaal is top! Ben iig vol lof over deze box, een HF lid @Mieske007 denkt er overna om deze misschien aan te schaffen naar mijn idee kun je niet fout gaan! Nu foto’s
Ja lijkt me dan ook! Zat er alleen niet echt op te wachten dat die geannuleerd zou worden want de nieuwe edities zijn altijd zo uitverkocht en komen vervolgens nauwelijks op voorraad, die 1975 Marmont editie is ook nooit beschikbaar.
Omdat dit model me al jaren achtervolgt wist ik zeker dat het er nu toch maar echt eens van moest komen en vandaag de knoop doorgehakt, deze komt mijn kant op