Het Grote incoming topic. Deel V

Troost je ik heb 95 euro betaald op 160 euro aankoopprijs.
12% invoer
21% BTW
32 euro handling kosten

Echt te gek voor woorden dit. UK, no thanks.

2 likes

Dank je wel! :+1:

Ook hier voor :grinning_face_with_smiling_eyes:

Inderdaad; is schoonfamilie toch nog ergens goed voor :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:grimacing:

Pfff, wat een zwendel. Maar je hebt het toch betaald begrijp ik?
Dit helpt wel, jij zult niet snel weer iets in de UK kopen :grimacing:

wie was de vervoerder? DHL neem ik aan?

Wel lachen hoor, zo’n bindend referendum. Blij dat we dat in Nederland niet hebben. Voor je het weet hebben we de gulden terug.

Dat verbaast me wat. Ik zat te kijken voor een CWC en kwam alleen op €0,80 importheffing en 21% BTW extra. Nog steeds beroerd, maar evt. wel te doen.

Het is de SRPE51K1 Seiko 5 Sports

2 likes

Congrats Dave! Mooi horloge.

Als ik hierboven lees wat voor bedragen al over niet al te hoge aanschaffingen aan invoerrechten, btw en inklaringskosten moeten worden afgetikt, is deze Import dan toch nog steeds aantrekkelijker? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mijn CWC heb ik in overleg met CWC besteld zonder VAT. Die wordt door DHL verrekend tijdens de verzending. Mailtje met de kosten krijg je gezonden. Is totaal 25%.

1 like

Zocht al een tijdje na een mooie horlogebox voor 3 (grote) horloges Eindelijk gevonden! Betreft een La Royal Napoli. Incoming :sunglasses:


11 likes

Dat denk ik wel, gezien de mooie prijs die vrouwlief voor mij heeft weten te onderhandelen.
Als ik daar nog 25% invoer bovenop gooi (wat iets lager uit zal vallen aangezien er geen derde partij tussen zit, die administratie kosten in rekening zal brengen), ben ik nog steeds goedkoper uit dan wanneer ik het toen in de winkel zou hebben gekocht.
En aangezien het een gelimiteerde oplage van 6.000 betreft, worden ze niet meer gemaakt en zijn ze ook lastig(er) te vinden dezer dagen.

1 like

Zojuist binnengekomen in mijn zoektocht naar een goede manier om op te bergen. Geen grote collectie hier maar was wel op zoek naar een manier om met name een horloge op stalen band op te bergen. Al eerder een box binnen gekregen maar dit was hem niet helemaal… Zojuist onderstaand binnen gekregen en dit kon wel eens het ideaal zijn voor mij.

Ik was niet zozeer zoekende naar een optisch fraaie oplossing maar wel naar een solide oplossing… Deze cases (heb er meteen 3 gekocht) kunnen ook perfect mee op reis. Het vierkante foam insertje hoort er niet bij maar heb ik zelf toegevoegd… Deze maakt dat met name de band wat beter gecentreerd blijft.

3 likes

Timex T80 Pac Man! Morgen komt 'ie binnen :sunglasses:

17 likes

Omdat het kan :sweat_smile:

6 likes

Da’s een hele mooie Prisma.
Proficiat ermee. :+1:
Hoeveel mm?

1 like

Nieuwe aanwinst :sunglasses:

8 likes

Nice. Ben benieuwd naar een real live foto. Via bol.com betaal je geen verzendkosten zag ik.

1 like

Dank je. Deze is 37mm.

Thnx! Ben zelf ook heel benieuwd🙂. Zodra ik de box binnen heb maak ik uiteraard een real live foto😎
Zit jij er ook over na te denken om deze box aan te schaffen?

Hoefde idd géén verzendkosten te betalen👌