Het Grote incoming topic. Deel V

Haahha, ik doe de gordijnen maar dicht dan. Morgen weer een dag.

1 like

Jawel, hoe wist jij dat? :face_with_monocle:
Ken je de verkoper?

Heb deze op een ander forum gevonden.
Deze chronometer versie is slechts 2 jaar gemaakt. Net op het goeie moment :wink:

:joy:

1 like

Zojuist een telefoontje gehad dat ik mijn nieuwe SLA023 waarschijnlijk aanstaande zaterdag op kan komen halen. Daar ga ik @Brambo en @HeinW dan vast heel jaloers mee maken… :laughing: :upside_down_face:

(fotooke van die interwebs…)

27 likes

Ik kijk gewoon de andere kant op :grinning:

2 likes

2 likes

De versie van Disturbed zou hier beter bij passen :sweat:

Ik had hem op een ander forum gespot en herinner hem vanwege de bezel. Maar zo te zien heeft de verkoper er nu netjes een nieuwe bezel bij gedaan :+1:

1 like

Haha, is dat zo? Want de SBGX259 is weer op mijn radar verschenen! Het doet mij denken aan mijn oude Ebel. Alleen dan zonder het onderhoud, wat ik regelrechte oplichting vind.

1 like

Ging over vintage, geen zorgen.

Do it.

1 like

Het is een cadeau - dát of de Conquest Heritage -, dus het is niet helemaal van mij afhankelijk! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Van wie aan wie?

1 like

Van mijn moeder aan mij. Ik word maar een keer 29, hè? Ik probeer het enigszins te sturen en de SBGX259 heeft, net als de Conquest Heritage, de eerste kritische toets doorstaan.

1 like

Nice, ik zou er voor gaan. We zien het NA topic wel tegemoet. :wink:

1 like

Nieuwe maand nieuwe…

Nieuwe Rolex? :scream:

Wie weet over een maandje! :slight_smile:

1 like

Merk ik niets van hoor. Afwijking in de praktijk van +/-2 sec per dag, gangreserve is na bijna 4 jaar nog top, glas is zo goed ontspiegeld dat het soms lijkt alsof er geen glas op zit. Niets op aan te merken. Daarnaast heeft deze nog de Breitling wings :heart_eyes: .

15 likes

NA: CWC pilot watch besteld:afbeelding|281x500

2 likes

Troost je. Ik kreeg dit te zien nadat ik een Seiko gesp kocht. Verwachte leverdatum… 27 maart :rofl:Volgende x even beter opletten waar de verkoper ergens woont…

2 likes