Gisteren eens goed mijn gedacht gezegd over de levertijd van de Yema Speedgraf op de chat van Yema.com en laten weten dat ik zinnens ben te annuleren als ik geen deftige uitleg en een leveringstijdstip kreeg.
Dit is blijkbaar niet in dovemansoren gevallen en vandaag een mailtje teruggekregen met deftige uitleg over hoe en wat. Er zijn blijkbaar vertragingen in de leveringen van het Seiko NE86 binnenwerk. Daarvan zijn er enkele dagen geleden een batch geleverd en het horloge is momenteel ‘in productie’. Ik zal als één der eersten beleverd worden, binnen een tiental dagen hebben ze beloofd, en ze gaan ook een ‘geste commercial’ doen om de lange wachttijd te verzachten. Ben benieuwd.
Dat is in elk geval netjes en een goed begin van een oplossing.
Inderdaad, ik gun ze nog even het voordeel van de twijfel. Het zijn dus blijkbaar niet alleen kleine microbrands die soms getroffen worden door dit soort problemen.
Deze net opgehaald bij Your New Chrono in Woerden. Was enorm leuk en bijzonder, mijn eerste Zwitserse horloge na jarenlang trouw Seiko’s te hebben gedragen en gekocht.
Mooi hoor!
Band moet ik nog op maat maken maar vast snelle foto’s. Wat een gaaf horloge En met 39mm een mooie maat voor mijn pols vind ik
jajaja nu weten we het wel haha
ah hij is naar jou, hahaha je had een beter voorstel dan ik
zeer fraai
Kan niet missen met een ML Congratz
Kijk aan! Dan komt het allemaal toch nog goed!
Ja, ik heb er weer vertrouwen in.
Laat iets weten als deze arriveert.
Supergaaf!
Thx!
Goed om te zien dat je ervan geniet. Heb ik ook gedaan. Veel plezier ermee.
Nu wachten op mijn aquaracer 41mm met witte wijzerplaat…