En mijne is ook binnen, na 10 dagen, heel snel.
Komt door kastvorm denk ik.
Maar is het lijkt of is het zo?
Wel coole uitstraling!
Gaaf! Ga je veel plezier aan beleven!
Ja dat denk ik ook!
Het doet me deugd dat ik jou geïnspireerd heb om de overigen hier te inspireren
ter vervanging voor de chronomaster?
Onder andere
Lekker snel! Zo hoort het
Ik kies voor lijkt
Mijn projectje “vervang de Stowa voor twee nieuwe” heeft de eerste mijlpaal opgeleverd. Net een GO Panomatic Lunar besteld, is inmiddels verzonden zie ik.
Vanmorgen bij een NL juwelier de Seiko Prospex Padi tegengekomen!!! Overal al lang uitverkocht. Hoeveel geluk kun je hebben Kon mijn ogen niet geloven. Gelijk vanmiddag ophaald! N.a volgt snel
Eerst genieten van dit moois
wat een raar ding die rechtse …
Deze morgent nog inkomend.
Deze avond alles al mooi geleverd
Voor de vrouw,
En voor mij,
Eerste horloge met metalen band, maar wat draagt hij lekker rond de pols.
Pwoah, wat een plaatje. Lijkt een beetje op deze in het blauw van @Fp_watches die ik heel graag zou willen maar niet kan betalen
Vanmiddag nog even een wandelingetje gemaakt in de Oostenrijkse zon. Via de begraafplaats in het midden van het dorp, waar ik de kaarsjes heb vervangen en de plantjes water heb gegeven op het graf van mijn zwager en onze ouders, vervolgens door het dorp en weer naar boven, naar het huis van m’n zusje.
In het dorp echter blijven hangen voor de etalage van de plaatselijke juwelier. Met het zonnetje vol in m’n rug, schitterde een Seiko Solar me tegemoet met z’n prachtige lichtblauwe sunburst dial, die vrolijk speelde met de zonnestralen. Ik wilde me omdraaien en niet in de verleiding komen, maar voor ik het wist had ik 'm om de pols en werd ie pas voor me gemaakt. Ik mocht ondertussen wachten in het zithoekje, onder het genot van een bakje thee. Nadat ie passend was gemaakt en omdat m’n portemonnee nog boven lag (ik had hier duidelijk niet op gerekend), ga ik 'm morgenochtend ophalen. Ondertussen kunnen ze alles op het gemak verder in orde maken.
Heb een fotootje van het internet afgeplukt van een soortgelijk horloge. Deze dus:
Verkocht