Het Grote incoming topic. Deel V

:rofl:

Je flippert snel!

2 likes

Heb net 3.5 uur met @Number4 gezeten. Aanstekelijk.

7 likes

De “ditmaal geen ruil” meneer :rofl:

3 likes

Denk dat Daffy de flipperkoning titel moet af gaan staan

2 likes

Jep ik heb @Watch2Morrow aangestoken maar ben zelf wel tevreden naar huis gereden :drooling_face:

:star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

36 likes

Gefeliciteerd !! Gaaf - dibs (:slight_smile:)

1 like

Dank je :+1:t2:

Er staan er al een aantal in het rijtje :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Nee Luuk, dit keer heb je dé keeper!
Je bent klaar. Tevreden.

2 likes

Dank je Haha :joy: ik zeg niks meer maar deze is wel erg gaaf inderdaad :star_struck:

3 likes

Morgen binnen, foto courtesy van our man in Emmen.

27 likes

Gisteren bracht m’n zoon na een bezoek aan zijn schoonouders in Frankrijk een horloge voor me mee dat is gedragen door de opa van m’n (Franse) schoondochter. Merk (mij volledig onbekend) “LVO” met een mooi afgewerkt Miyota Quarts uurwerk, 35 mm ex kroon. De kast, dial etc. is eveneens fraai afgewerkt, het horloge loopt prima. De familie vond dat het horloge naar mij als horloge liefhebber moest gaan.

26 likes

Net binnen
 Die meteoriet in mijn Seiko Turtle gaat denk ik mooi staan

9 likes

Zit nu ongeduldig voor de voordeur te wachten op deze.
Maar de pakketjesmevrouw komt pas eind van de middag

27 likes

Is dat je nieuwe beater?

1 like

Leuke aanvulling
 :slight_smile:

1 like

Wie weet

Lijkt me wel geschikt daarvoor. Paar jaar geleden al eens bekeken bij S&C en vond hem erg mooi maar vond hem toen te duur. En ik had toen het rare idee dat een horloge ook een datumaanduiding hoorde te hebben.

Haha. Ja, datum blijft toch controversieel. Ik wilde het perse niet op mijn submariner
 maar nu ik een sla017 heb vind ik het toch wel prettig.

Meeste vintage horloges hebben het ook, al heb ik dat ook liever niet. Maar daar scheelt het vooral bij het op tijd zetten.

1 like

Ik kwam er met een Explorer achter dat ik het toch niet mis.
Alleen jammer dat die me niet kon blijven boeien, en dat hij ‘te klein’ was.

1 like

In vind het een prachtig nononsense horloge dat ook veel banden kan hebben.

Kan me niet over de rode secondewijzer heenzetten terwijl ik het bij de Certina PH200M geen probleem vind

Beel draagplezier met deze Ranger

7 likes

Vanmorgen de Seiko Solar opgehaald en geprobeerd de sunburst dial een beetje goed op de foto te krijgen. Ondanks niet zo zonnig als gisteren en in echt (nog) mooier, toch hierna de fotootjes.

16 likes