Nee die van mij gaat nog niet weg hoor
Oh, dacht gelezen te hebben dat je je irriteerde aan die kroon. Dan is het 1 + 1 = 3.
Ja draag hem daardoor rechts
Ik zit wel te koekeloeren naar een Fortis, als die binnen is wellicht exit.
Heb hem nieuw besteld.
Leuk ding Cihan, lekker kleurtje. Jij hebt ook gemiddeld een horloge per week incoming.
Yavas lan
Ja, die van MP… Hij kwam voorbij in de Fortis owners group en ik was meteen verliefd…
Ik heb toch ook nog even getwijfeld, dus echt weggekaapt heb ik hem niet gelukkig…
In ieder geval een topper binnen straks, enjoy!
Zie de fotos wel in de fortis chat
Hahaha the hunger is real abi
Nee, zonder gekkigheid deze is even de laatste voor nu, ik ben al recent overgestapt naar een grotere horlogedoos en die zit ook alweer vol. Nu even mezelf beheersen en wachten totdat ik trustlevel 2 heb en ook wat mag aanbieden op het forum haha
Ook een flieger?
Ik wil er ook een Blauwe 39 Outdoor bij, eerst maar een zoektopic openen straks op uhr
de 39mm
Yes sir
Mooi!
Ga jij nu ook aan een papagaaienstandaard?
‘Show je collectie op een papegaaienstandaard’ topic incoming in 3…2…1…
Ik vind de kroon op vier uur zo lelijk.
Maar godsamme wat een gave duiker is dit. Hier zou ik meteen een uitzondering op maken.
Eerst horloge wat uit Kroatië moet komen. Man is moderator van groot horlogeforum daar, dus het zal wel goed komen. En anders hebben we een roadtrip .
Ik kon er eerst ook slecht tegen maar dat went best snel moet ik zeggen. Overigens valt het bij dit model reuze mee. Zit prima verstopt in vergelijking met bijvoorbeeld een Seiko.
Hahah thnx