Het Grote incoming topic. Deel V

Dat denk ik ook. Echt mooi hoor. :+1:t2:

1 like

Forstner Flatlink band voor de Speedmaster :sunglasses::+1:

19 likes

Pre-ordered, uitlevering in juni: Straton Comp Driver

11 likes

Mooie bracelet die flatlink! Maar eeh, niet OEM?
Jij bent ook purist wanneer het jou uitkomt :sweat_smile:

1 like

Duo Sumo’s incoming!

10 likes

Nee in dit geval geen belang bij een gammele vintage band van 1k plus. Qua modern spul graag wel OEM.

Nu echt incomming. Een nieuwe zoemer met een hele strakke kast, originele leren band en een erbij gekluste stalen omega band:

37 likes

Schitterend!!! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Ziet er prachtig uit. Maar heel erg flimsy bandje in het echt. Viel tegen. Heb die van @willemC omgehad destijds

Vet!!

Wat is het?

Mooi maar waarom twee Sumo’s? SPB077 of SPB051 geen optie? Beide ook schitterend.

Een Omega Seamaster met een stemvork uurwerk!

14 likes

Thanks!
De “normale” wijzers vind ik mooier. Maar de combinatie van de kleur, de staat en de bijgeleverde banden hebben me bij deze toch over de streep getrokken.

Ik heb inderdaad getwijfeld over de 077.
Heb deze deal kunnen sluiten op een inruil. De twijfel zat ‘m toch in de specs waarvan ik niet 100% overtuigd was dat het de premium waard was.
Daarnaast vind ik de Sumo’s hele gave modellen en heb ik altijd spijt gehad dat ik de blumo weg heb gedaan.
Daarom weer incoming met de zwarte erbij :sunglasses:

1 like

Inmiddels is het pakket overgedragen aan de bezorgdienst. Het aftellen is begonnen! :mailbox_with_mail:

1 like

Opeens zag ik 't en begreep ik 'm. Ik had de Seiko divers een hele tijd links laten liggen, maar een paar dagen geleden kwam ik weer voorbij de SPB147 en :heart_eyes:

Morgen op de post en hopelijk vrijdag in huis!

(plaatje geleend van monochromewatches)

19 likes

Gek word je van jezelf. Voor de 4e keer omdat ze zo leuk zijn. De Seagull 1963 38mm uitvoering met saffier, geleverd door Herr Kampmann. Nu ook met de Swan Neck Regulator.

10 likes

Damn you WatchUSeek, had hierboven nog geen dag geleden aangegeven dat ik voor nu even “klaar” was…

Dat was dus voordat ik deze beauty zag… coming from Canada, sold in 5 minutes :shushing_face:

6 likes

Incoming the Tudor fabric strap voor de Black Bay 58

19 likes

Gister de trekker overgehaald om deze Serica aan te schaffen. Compleet met papercliprupsbandbracelet.
Daar gaat wel een leren bandje op komen.

10 likes