Prachtig horloge
Maar daarom wel een hele mooie slanke band, ipv een dikke sluiting erop. Dat heeft ook wel wat.
Tijd voor Longines😄. De plaat is wel erg mooi vind ik
Misschien wel, hè? Terug naar waar het allemaal mee begon!
Mooiste AP van allemaal, wat een ding
En zeker ook afwisselen met de leren band, ook geweldig
Inmiddels heb ik hem moeten retourneren. Voortaan houd ik mij aan mijn regels: uitsluitend kwarts en nooit online kopen!
Incoming met @Watch2Morrow als schuldige:
Timex Q 1978 Reissue
Iemand een tip om zo’n soort bandje (in EU) te vinden, maar dan geen €80 zoals deze?
Mooi man. Ga je geen spijt van krijgen.
Ik weet dan @slls een soortgelijk bandje in het blauw kan maken.
Beetje denim-achtig.
Wisselt het horloge zelf van band ?
Smart watch…
Met grote dank aan @jasper2 ‘s nauwlettende ogen heb ik deze limited edition uit de re-craft serie nog nieuw kunnen bemachtigen:
Aahh wat mooi! Ik vond het al een bijzonder ding, had dit horloge nog nooit gezien. Je hebt hem uit Groningen?
Jazeker.
Hij wordt namelijk niet meer gemaakt en is ook (vrijwel) niet meer nieuw te krijgen. In ieder geval kan ik hem niet meer online voor nieuw vinden.
Toen ik mijn eerste re-craft, de SRPC09, een aantal jaren geleden bij Rob kocht, sprak hij mij niet zo aan. Echter in de loop van de jaren begon ik hem wel te waarderen.
Na het lezen van een review op SJX kon ik me niet inhouden, en heb ik een nieuw reishorloge aangeschaft. Als deze bevalt, blijft de SKX013 dan wat (nog?) vaker in het laatje liggen.
Ooit een U1 gepast - te groot alhoewel hij echt kleiner draagt dan ik had verwacht. De U50 heeft een betere maat, en ik vind deze uitvoering erg cool.
Mooi, ‘gender neutraal horloge’ blijkbaar… toch 41 mm!
Moet alleen wennen aan de uitvoering van de wijzerplaat.
Goeie keus. Lekker licht en accuraat.