Het Grote incoming topic. Deel V

Tsja gender neutraal… Ik hoef denk ik niet bang te zijn dat mijn vriendin hem leent. :grin:

De U1 is 44mm volgens mij, en de U50 inderdaad 41mm (bij 11mm, dus aanzienlijk dunner dan de U1). Met de zwarte kast zal deze nog wat kleiner ogen, en ik verwacht niet dat deze veel groter valt dan (bijvoorbeeld) mijn SKX013 (38x13mm).

Het is natuurlijk moeilijk te beoordelen hoe de wijzerplaat zich zal gedragen in daglicht. Maar ik vind hem zo op de foto’s in ieder geval heel erg gaaf, en vreemd genoeg - ondanks het parelmoer - stoerder dan de normale versie. Ook het datumvenster stoort mij minder in deze uitvoering.

Hopelijk een heerlijk horloge om lekker mee te raggen!

1 like

Dat gaat wel lukken! We gaan hem zien!

Hij valt wel groter dan een 013, maar draagt ook comfortabeler omdat hij platter en stabieler op de pols ligt. Mooi horloge hoor, veel plezier ervan alvast.

12 likes

Incoming.
De spb079.
Hier via het forum.

17 likes

Baby Alpinist.
3 Seiko’s nu in de collectie.
Nooit gedacht :sunglasses:

20 likes

Mooie vondst! :slight_smile:

1 like

Waaw, mooie keuze. Ben er benieuwd naar hoe de wijzerplaat zich in het echt gedraagd. Ziet er wel een erg mooie tint parelmoer uit.

Topper! Ben er zelf steeds blijer mee. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Klaar. Niets meer aan doen. Lidmaatschap kan opgezegd worden :joy:

Superfraai. Van Harte!

1 like

Fratello strap is binnen via @Zulu. Dank! Mooi ding, gaat vanavond op de NA spb147 :grinning:

9 likes

Ze is binnen, wat een plaatje!!

22 likes

Kan hard gaan, met die Seiko’s. Net onkruid. Had er op een gegeven moment 9. Beetje uitgedund. Nu nog 4. Net mooi.:slightly_smiling_face:

1 like

En ik maar denken dat horloges hijsjes waren. Waar kom de gender titel vandaan? :+1:

1 like

Hij is er. Net vers ingecomming :wink:

23 likes

Na Koningsdag deze prachtige Seiko Tank! Afgelopen week achter het net gevist, maar nu is die dan toch echt van mij :see_no_evil:

10 likes

Haar schoonheid!

Zijn schoonheid bedoel je. :eyes:
of je moet hem een mankini aantrekken. :beer: :rofl:

1 like

Ik mis die fluted bezel.

24 likes

Wat een snoepje is het hè? :grinning:
De kansen staan goed!

2 likes

Kump goed! :joy:

1 like