Hoi @Dao, behalve de tip van @Watch2Morrow over dit bandje, nog meer tips gekregen?
Ik zoek iets soortgelijks:
Deze is van Delugs maar wil eigenlijk een wat goedkoper alternatief
Dank
Hoi @Dao, behalve de tip van @Watch2Morrow over dit bandje, nog meer tips gekregen?
Ik zoek iets soortgelijks:
Deze is van Delugs maar wil eigenlijk een wat goedkoper alternatief
Dank
Is die nieuw? Damn!
Hi, graag gedaan haha Ik was het eigenlijk ook niet van plan om weer een flink bedrag uit te geven en heb lang over nagedacht. Ik kon deze echter echt niet weerstaan. je zal m regelmatig op het forum zien
Mooi bandje. Mooi gespje. Maar als combi? Hmm
In een hotelkamer ergens waar de avondklok geldt, dan ga je natuurlijk maar horloges “verzinnen”
Deze dus, en nu echt klaar hoor
Het is het standaard gespje voor de Trilogy serie.
Beetje laat misschien,maar proficiat met een zeer zeldzaam horloge .Dan moet je geboorte jaar wel 1964 zijn ! Het enige productie jaar van dit horloge .Overigens zelf net een KS 44 9990 gekocht van een forumlid. Mvg. Harry Doeven
Loopt storm voor de Grand Seiko?
Hehe, ja inderdaad! De KS 49999 is maar heel kort gemaakt geweest, dat is de voorloper van jouw 44KS.
Hij is ondertussen aangekomen, en wordt enkel bij speciale aangelegenheden boven gehaald.
Proficiat met die legendarische 44KS! Ik heb hem zien staan in het blauwe gedeelte. Toch ook wel getwijfeld maar 1 KS uit die periode vond ik genoeg.
De Zuludiver banden van Watchgecko zijn er!
Helaas mist er een quick release pen, de scherpe kijker had dat natuurlijk al gezien
Precies mijn probleem helaas! Ben wel naar die kleur aan het kijken bij een bandenmaker hier op het forum, maar niet met die structuur, nog nergens anders kunnen vinden ook helaas.
Dank je
Wellicht ten overvloede :nog enig leesvoer gebruikt bij mijn zoektocht:
Google Beyond the dial King Seiko Collector Guide 1 :evaluon of the KS 44 !
Wat een gave band ook
Prachtige bracelet Ralph. Waar gekocht als ik vragen mag?
Is een Forstner Flatlink bracelet. Ik heb de brushed/polished versie. Vond die het mooist.
spot on, geeft mooie vintage vibe!