Dat dacht ik! En die brushed polished look is mooi elegant
Zit daar ook stretch in? Begreep dat dat bij sommĂge Forstner banden zo was.
Ik heb zelf een Uncle Seiko.
Ziet er goed goed uit!
Dank je. Maar hoe zit het met de stretch op de jouwe?
Ja is er wel iets. Band voelt beetje vintage aan. Verder wel geschroefde schakels. Geen ervaring met uncle Seiko
Voor het eerst iets bij eGlobalCentral besteld, namelijk de SNZH53:
Foto geleend van @RicoSeiko
Doe je daar mee op de mogelijkheid om bij te veel spanning op de sluiting de band daar wat mee te laten stretchen?
Moreover, Forstner has added a set of spring-loaded âstretchyâ links behind the claspâkeeping with the vintage feelâto ensure that the bracelet will fit comfortably all day long, despite variations in temperature and weather.
Nieuw bandje van Timefactors op de CWC.
Zou nog 6 wkn duren maar zat vanmiddag al in de brievenbus

Mooi systeem voor mensen die hun banden graag wat strakker dragen. Ik vond het wel tof. Bandje echter veel te dun en fragiel op de speedy kast.
Yessir.
Alvast heel veel plezier met de Seiko!
Horloge op mân foto is de SNZH53 (blauw) met DD saffier, heerlijk klokkie, krijgt nog best veel draagtijd
Heb ook de SNZH55 (zwart) gehad zonder saffier, kon maar niet wennen aan domed hardlex, de DD saffier upgrade is zeker de moeite waard als je 'm lang gaat houden
Incoming ⊠waarschijnlijk morgen al binnen
âValue for Moneyâ zomerknaller
Blijft een schat in de roos deze PHxxxM lijn
Toch eerst de 500M
Later wellicht nog de blauwe met keramische bezel
Heb de oranje Tropic al binnen
Waarschijnlijk te âoranjeâ
Ik heb ook de SNZH53 besteld. De blauwe versie. Het was een typefoutje.
Ik had ook begrepen dat de domed hardlex de afleesbaarheid vd plaat niet ten goede komt bij dit horloge. Dat doet hardlex in mijn ogen per definitie domed, of niet. Hardlex is echt een magneet voor vingerafdrukken of ander vuil.
Desalniettemin heeft het horloge iets aantrekkelijks.
Dat ziet er goed uit!! Benieuwd naar je fotoâs
Het grote âraad het horloge aan de hand van een detail-topicâ?
Nee ik wil gewoon mysterieus en tof doen.