Het Grote incoming topic. Deel V

Een keer een skindivertje proberen. Zoals bij de meeste skindivers een merk dat me weinig zegt, maar ik vind het leuke dingen.

10 likes

Ergens deze week de first gen Seiko monster.

Ben echt benieuwd. Jouw versie is ook top!

Deze klatser, omdat je geld op de bank ook niks oplevert :stuck_out_tongue_winking_eye::

afbeelding

38 likes

Dat is toch wel een hele mooie re-issue van Timex!

Dat wordt nog duurder dan de afschrijving op horloges
:face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Zijn die dingen enkel op de amerikaanse site te koop of ook nog ergens binnen europa?

UK. Dus wachten :woozy_face:.

En binnen :sunglasses: :+1:

17 likes

Het pakketje van @RLCis binnen🙂

7 likes

Had nooit gedacht beste forumgebruikers dat ik deze G-SHOCK Frogman ooit zou kunnen bemachtigen aangezien dit horloge in Japan is gefabriceerd en uitgeleverd, is getest door de universiteit van Tokyo om Ecosystemen te onderzoeken in Antarctica! Schitterd model en heb hier gekeken op het forum en aangezien ik niks kan vinden ben ik waarschijnlijk de 1e op het forum met dit horloge denk je niet @jurgen0411 en @JJlind? Kan niet wachten!! INCOMING :sunglasses: :orange_heart:

18 likes

Yes binnen! Binnenkort even een NA maken voor jullie👍

53 likes

Oei, die is mooi! :heart_eyes: Dat is die 39mm LE, toch?

1 like

Nee hoor 36 mm uit 1996! Re edition👌

3 likes

Oh, wacht! Uit het jaar dat de Carrera, na 10 jaar afwezigheid, weer terugkwam. Heel gaaf! Gefeliciteerd!

2 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst, denk zeker dat je de enige bent misschien wel in heel Nederland.:+1::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Heel mooi!

1 like

Ik heb m niet iig!
Vet ding!!

Wil ook nog een frogman voor de vakantie

1 like

Dank je wel!!

Daar zou jij nog wel eens gelijk in kunnen hebben! Had al gekeken hier op HF maar kan ook helemaal niks vinden over dit model. Ben heel benieuwd. Morgenavond haal ik hem op. Fullset😎

2 likes

Ik wist dat je veel Gshock’s had maar wist het niet zeker of je deze ook had dus vandaar dat ik jou even had getagd in mijn bericht😉

Ja heel vet!! Heb er wel eens vaker na gekeken maar durfde de gok niet te nemen om in Japan te gaan shoppen…en nu was dit bijzondere model binnen handbereik en meteen mijn slag geslaan. :sweat_smile:

Mijn doel was dat ik de JP2000 ging bemachtigen, maar dit kwam onverwachts op mijn pad dus twijfelde nog geen seconde! Komt uiteraard een N.A van😁

Een frogman voor vakantie is zeker een goed idee! Hoop dat je er eentje zult vinden man👊

1 like

Ik zocht opbergruimte voor m’n horlogebandjes en denk voor nog geen € 5 (:face_with_hand_over_mouth:) een oplossing te hebben gevonden met een bijouteriedoos met verstelbare vakjes van IKEA. Afmetingen 13 x 18 x 6 cm.

10 likes