Het Grote incoming topic. Deel V

Een frogman is als je hem hebben kan de meest robuuste G-Shock waarschijnlijk het beste wat ze maken, beter dan de nieuwe, héél veel plezier ermee.:+1::yum:

1 like

Wat een geweldig robuust horloge zeg! Super!!! Ik kan je zeggen dat ik er eerlijk jaloers op bent. Geweldig heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!!!

1 like

Oder hier: https://www.timex.de/de_DE/q-timex-1978-reissue-day-date-37mm-leather-strap-watch/Q-Timex-1978-Reissue-Day-Date-37mm-Leather-Strap-Watch.html

1 like

Wauw , da’s een hele vette :muscle:t2: gefeliciteerd!

1 like

Mooi spul van Bosphorus :ok_hand: :+1:

1 like

Beide incomming.
Verwacht ze beide deze week nog.
De Archimede kan met wat pech volgende week pas binnenkomen …spannend…

De Archimede is eerst besteld, dus die NA zal dan ook eerst verschijnen.

Ik kan niet wachten, heb hier ECHT zin in.

38 likes

Heel mooi… proficiat :sunglasses:

Helemaal mee eens! Vind dat het nieuwe ontwerp niet tegen het oude ontwerp op kan+ het feit dat het nieuwe model geen dieptemeter heeft , vind ik voor de nieuwe Frogman toch een flinke tegenvaller…

Dank je wel! Morgen ga ik hem ophalen. Foto’s volgen uiteraard :grin:

1 like

Carapaz watchroll :sunglasses::+1:

10 likes

Beter :sunglasses: :sweat_smile:

Dat gaan we zien. Het is iig anders. :yum:

1 like

1 like

Gaat zeker goedkomen!

Vakantie griekenland is geboekt dus wellicht haal ik er daar 1

1 like

Seiko is echt mijn favoriete merk ik kan er niks aan doen vind in elke modelserie wel wat mooi van vintage 60’s en 70’s era tot hedendaagse modellen.
De twee die eraankomen zijn best speciaal beide Japan domestic market. De mini turtle is alleen in japan uitgegeven. Weet alleen niet of het een special edetion is. De Seiko quartz duiker is de opa van de skx007, de 7548-7000. Voor een heel goede prijs kunnen kopen

6 likes

Deze snap ik niet :sweat_smile:

Met dank aan @RobinH :pray:

23 likes

fors bedrag :wink:

Gaaf! Lijkt ontzettend veel op de Omega Chronostop alleen dan in een modern jasje. Veel plezier ermee.:call_me_hand:

1 like

Dat is inderdaad de insteek :smiley: de chronostop is nog gaver omdat hij authentiek is, maar de racing accentjes en de onbezorgdheid van een modern horloge hebben ook wat :blush:

heb je een liefde ontwikkeld voor watchroll’s ?
je begint er een verzameling mee?
het is in ieder geval weer een mooi exemplaar :ok_hand: