Welkom terug in het GS kamp
Dat duurde niet zo lang⌠welkom terug!
Topper!
Goed om er weer te zijn Jasper!
valt best mee iddâŚthx.
Wordt dit dan uiteindelijk de enige die straks overblijft als alle types en soorten om jouw pols gehangen hebben?
Of zijn er meer geweest die je een tweede keer (terug-)kocht.
Ik heb op die manier mân Junghans verkocht en teruggekocht (zelfde exemplaar zelfs)
En ik draag hem niet het meest, maar ik heb hem in gedachten al wel doorgeschoven naar de categorie âstayersâ
Ik zal je laten zien waaromâŚ
Ohh Mann, ein richtiger Hingucker
@Fate_Amenable_To_Change , sind Sie einverstanden???
Begrijp ik helemaalâŚdit is een prachtige Junghans. Een vintage-look bol glaasje doet het altijd goed bij mij.
Ik heb zolangzamerhand toch wel aardig wat recidive aankopen gedaanâŚGS, Damasko, Oris, Breitling, Tudor, Squale, Omega. Komt gewoon omdat ik veel heb geflipperd om zoveel mogelijk te kunnen uitproberenâŚwaarbij ik dan na verloop van tijd weer zin kreeg in een oude aanwinst. AchâŚvoor mij hoort het flipperen bij de hobby dus is allemaal prima.
Al begin ik het wel rustiger aan te doen merk ikâŚ
Ik hoop dat deze spring drive blijftâŚzou leuk zijn als basis. Maar ik ken mijzelf onderhandâŚ
Mee eens!!!
Op deze manier een toffe hobby.
En nu ik jouw lijstje zie van âopnieuwâ begrijp ik ook hoe het voelt om langzaam te gaan in de richting van de ever ever evergreens.
Met die NF van Tudor dacht ik dat je hem gevonden had, het ultieme tijdmetertje.
En met die Seiko die je nu binnenkrijgt idem.
Enjoy!!!
We gaan het vanzelf merken
Nog even een vlaggetje zetten nu.
( Bij mij nog wel in de collectie )
Dat is en blijft een toffe Flag⌠Børge Ousland waardig.
Insider
Als je er ooit vanaf wilt, PBtje sturen.
Staat genoteerd Chris.
En dan kunnen we terugkijken op minimaal 25 jaar vriendschap, oh nee, dan ben ik 85 en vergeten waar je woont en tegelijkertijd bij de tijd zijn
want dan voel ik me Jung
Jawel, gaaf!
Holy cow! Die is fraai zeg. Inderdaad nog heel strak.
Heel mooi een âMark IIâ of tweede verzie zo je wel. Mooi gevonden en zit er inderdaad keurig uit
Zal meer fotos maken als hij is gearriveerd
Fotos volgen:D inderdaad een mk2
Dankjewel, ben nu een gelukkig mens, zeker omdat ik hem voor list heb.
Alles is dus nog niet verloren, je bent nog te redden