Het Grote incoming topic. Deel V

Welkom terug in het GS kamp :smiley:

1 like

:grinning: Dat duurde niet zo lang… welkom terug!

1 like

:grinning: Topper!

Goed om er weer te zijn Jasper! :laughing: :+1:

:smile: valt best mee idd…thx. :+1:

3 likes

Wordt dit dan uiteindelijk de enige die straks overblijft als alle types en soorten om jouw pols gehangen hebben?

Of zijn er meer geweest die je een tweede keer (terug-)kocht.

Ik heb op die manier m’n Junghans verkocht en teruggekocht (zelfde exemplaar zelfs)
En ik draag hem niet het meest, maar ik heb hem in gedachten al wel doorgeschoven naar de categorie “stayers”

Ik zal je laten zien waarom…

Ohh Mann, ein richtiger Hingucker :grinning::grin:

@Fate_Amenable_To_Change , sind Sie einverstanden???

23 likes

Eindelijk binnen, half jaar gewacht.:yum::yum:

22 likes

Begrijp ik helemaal…dit is een prachtige Junghans. :ok_hand: Een vintage-look bol glaasje doet het altijd goed bij mij.

Ik heb zolangzamerhand toch wel aardig wat recidive aankopen gedaan…GS, Damasko, Oris, Breitling, Tudor, Squale, Omega. :blush: Komt gewoon omdat ik veel heb geflipperd om zoveel mogelijk te kunnen uitproberen…waarbij ik dan na verloop van tijd weer zin kreeg in een oude aanwinst. Ach…voor mij hoort het flipperen bij de hobby dus is allemaal prima. :+1: Al begin ik het wel rustiger aan te doen merk ik… :sunglasses: :grinning:

Ik hoop dat deze spring drive blijft…zou leuk zijn als basis. Maar ik ken mijzelf onderhand… :crossed_fingers: :wink:

4 likes

Mee eens!!!

Op deze manier een toffe hobby.
En nu ik jouw lijstje zie van ‘opnieuw’ begrijp ik ook hoe het voelt om langzaam te gaan in de richting van de ever ever evergreens.

Met die NF van Tudor dacht ik dat je hem gevonden had, het ultieme tijdmetertje.
En met die Seiko die je nu binnenkrijgt idem.

Enjoy!!!

We gaan het vanzelf merken

Nog even een vlaggetje zetten nu.
( Bij mij nog wel in de collectie :wink:)

27 likes

Dat is en blijft een toffe Flag… Børge Ousland waardig. :+1::wink:

1 like

De Omega Tokyo 2020 Rising Sun :jp: editie is onderweg :smiley:

53 likes

Insider :grin::+1:

1 like

Als je er ooit vanaf wilt, PBtje sturen. :slight_smile:

1 like

Staat genoteerd Chris.
En dan kunnen we terugkijken op minimaal 25 jaar vriendschap, oh nee, dan ben ik 85 en vergeten waar je woont :grinning: en tegelijkertijd bij de tijd zijn :face_with_monocle::older_adult::older_adult:want dan voel ik me Jung

1 like

Incomming enicar sherpa jet

Ding is vrijwel nieuw

28 likes

Jawel, gaaf! :ok_hand:

1 like

Holy cow! Die is fraai zeg. Inderdaad nog heel strak.

1 like

Heel mooi :+1: een “Mark II” of tweede verzie zo je wel. Mooi gevonden en zit er inderdaad keurig uit :slight_smile:

1 like

Zal meer fotos maken als hij is gearriveerd

Fotos volgen:D inderdaad een mk2

1 like

Dankjewel, ben nu een gelukkig mens, zeker omdat ik hem voor list heb.:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Alles is dus nog niet verloren, je bent nog te redden :wink:

1 like