Het Grote incoming topic. Deel V

44 mm ?

Yeah, wat een ding, de plaat is zo mooi, samen met de mm300 mijn mooiste horloges.:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Afgerond wel, 43,5mm

1 like

:sunglasses: :sunglasses: Komt binnenkort mijn kant op!! Eerste omega :grin:

38 likes

Gefeliciteerd! Schitterendd nieuwe aanwinst! Mooie linnen dial! :sunglasses::+1:

2 likes

Dankjewel! Die dial heeft het gedaan voor mij, heerlijk voor in de zomer :sunglasses:

1 like

De rechter - maar dan uit het blauw :grin:

5 likes

Hier ook een tissot incoming, mijn eerste :grin::+1:t2:. Hij ligt nu nog even bij de tissot dokter

20210515_233600

6 likes

Kans is groot dat je jezelf gaat verwijten dat je nooit eerder de Omega stap gezet hebt.
Die dial is mooi!
Veel plezier ervan

1 like

Even van de sale bij de forumsponsor gebruik gemaakt. Die blauwe komt op een gouden Citizen tonneau maanfase, die Gulf op een Casio MD-726 staal en die witte op de Pontiac van m’n overgrootvader. Meer plaatjes wanneer ze gearriveerd en geïnstalleerd zijn :slight_smile:

NATO Gulf Le Mans Sky Blue Orange 18 mm

2 likes

Hahahaha laten we het hopen! Dat moet wel goedkomen, dankjewel :slightly_smiling_face:

Hij is binnen!

Het is hem alleen qua kleur net niet…. :thinking:

Maar weer terug op staal :sweat_smile:

15 likes

Voor de SPB143. Waffle en leather (2e van links).

14 likes

Incoming (incl bruin lederen band)…ben benieuwd of er niet teveel overlap is met de Flygraf en Propilot maar kon het niet weerstaan :slight_smile:

12 likes

Volgende week ophalen bij een forumlid! Cant wait!

41 likes

Gaaf…van harte. :+1: Jouw 373 erop ingeruild?

1 like

Die is super hoor!! :+1:t2:

1 like

Yes! En de SoL.

1 like

Binnenkort te bewonderen in dit theater…

55 likes

Gaaf :ok_hand::ok_hand: