Het Grote incoming topic. Deel V

Nog even de titanium band erbij zien te scoren, dan lijkt t me een mooie mix.

1 like

Beide fraai inderdaad. Wat is de diameter van deze?

43.5mm,

1 like

die gaat in ieder geval indruk maken :ok_hand:

1 like

Heel gaaf hoor! Deze combi is overigens ook al prachtig mij betreft!

Lekker fris zo met dat oranje, sowieso is een Planet Ocean een machtig ding👊

1 like

Post.nl in de bocht: pakketje komt vandaag in plaats van morgen! Je verwacht het niet hè

13 likes

PostNL doet gekke dingen inderdaad. Was het nog maar een staatsbedrijf, toen was alles beter :smiley:

3 likes

:star_struck: whoooow :star_struck:

1 like

Gaaf! :ok_hand:

Hoppa! :sunglasses:

1 like

Net de US 1450 binnen gekregen.
Gekocht voor op m’n sm300 maar niet meteen liefde op het eerste gezicht. Deze blijft toch lekker op nato.
Vanmiddag de 1450 maar eens op de speedy proberen en anders staat hij snel weer in het blauw😲

De kwaliteit van de band is overigens wel met sprongen vooruit gegaan t.o.v. de us 1171.

16 likes

Vind de endlink alles behalve mooi aan zitten eigenlijk is het solide endlink of?

1 like

Ik vind de band juist wel goed staan!

Edit: Bij nader inzien toch niet…

Mooie band. Ik had ‘m twee weken terug besteld met extra opmerking dat het voor mijn SM300 was.

Kreeg binnen een paar minuten een bericht terug dat mijn bestelling was geannuleerd omdat deze niet aansluit op de SM.

Nu zie ik dat ook terug op jouw foto’s. Gelukkig heb je ook een Speedy :+1:

1 like

Solid… case van de sm300 is net anders dan de speedy, 1,3mm springbars zou het nog wel iets verbeteren denk ik.

1 like

Past op de sm300 echt niet lekker. Best opvallend omdat de moderne bracelet van de speedy er best goed op past.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe een curved rubber band voor de speedy er op past…

Hmm. Dat gaat toch niet mooi staan ben ik bang.

Ik ga steeds meer denken dat de SM300 is gemaakt voor nato :smile:
Daarom de 1171/633 ook op een laag pitje gezet. Misschien hap ik bij een buitenkansje.

1 like

Good Lord

De Straps zijn binnen.

16 likes