Het Grote incoming topic. Deel V

Om de Citizen gezelschap te houden!

16 likes

Een paar van deze rakkers

1 like

Deze wilde ik al heel lang, en heel graag hebben. Ik ben niet echt een vintage persoon, maar soms is iets gewoon mooi of leuk :smiley:

Als ik vintage horloges wil wil ik ze wel in hele goede staat. Lichte gebruikssporen prima, maar beschadigingen en veel/grote krassen kan ik niet zo goed hebben.

Deze horloges zijn makkelijk te vinden, maar vaak in matige staat. Niet dat ik per se een NOS versie wilde hebben, maar ik zag deze toevallig en dan is de keuze snel gemaakt :slight_smile:

Bradley Mickey Mouse “Fat Boy”:

13 likes

Die tweede is goed :+1:t2:

1 like

Je bent wel een bofkont, zeg. Da’s zeker een mooi exemplaar.

1 like

Ja, met doosje en papieren, nooit gedragen; geen gebruikssporen op horloge of op de originele band :slight_smile:

2 likes

:scream:

1 like

Rubber, ja

Leder, eehhh nee

1 like

Wat isie mooooi he @Fate_Amenable_To_Change

34 likes

Wedden dat het antwoord niet enkel ‘ja’ of ‘nee’ is :rofl:

9 likes

Haha :joy:

2 likes

Ik dacht al dat jij het was. Ik zal 'm eens aan moeders de vrouw laten zien, PB maar als je er zat van bent. Over een week of twee. :slight_smile:

Het is moeilijk met chronografen:

• Sinn 356 – 38 x 15mm voor 2400 ballen met saffier vind ik een risico, erg hoog en toch klein, maar wel duur, en niet te passen.

• Hanhart 417ES: 42x50mm breed en lang, maar wel weer mooi plat met 13,5mm. Maar ja, die lengte he?

• Hamilton Intra-matic Chrono: Ook weer 50mm lang en 15,5mm hoog.

• Hanhart Mark II 40mm… Nog steeds 50mm lang en plots ook weer 15mm dik.

• Junghans Meister Driver chronoscope: 40x46x12,5mm… PERFECT! Maar ja, acrylglas en maar 30m WR. :frowning:

Die Yema is met 39x47x15 best een dikkertje, maar zit wel in de goldilocks zone qua maat. En met saffier, en met 100m WR.

Jammer dat ik 'm niet eerder zag bij ome John.

U vraagt…

6 likes

Haha, joow!

Dat is het zeker. Ben benieuwd naar deze, want het is inderdaad wel een klein

Maar hij ziet er tof uit. Einde van de week kan ik hem eens van dichtbij bekijken

1 like

cool ding :slight_smile:

1 like

De 3e (bastaard) Zenith onderweg uit Polen

22 likes

@WatchWalker heeft verkeerde invloed hier! :joy:

4 likes

Ik vind dit soort lederen bandjes altijd al mooi dus die moest er maar eens komen. Op een duiker als deze lekker vintage waardoor ik wel tevreden ben. Denk wel dat dit bandje nog eens op een ander horloge gaat met dezelfde band aanzet (die ik nu overigens nog niet heb).

1 like

Waarom is het een bastaard?

Getriggerd door deze NA van deze week
Geen inhouden uurwerk maar slechts een Selita

1 like

Onderweg van mijn stroopwafeldealer :wink:

34 likes