Het Grote incoming topic. Deel VI

Hoewel, als je hem uit Duitsland haalt is het natuurlijk juist import :joy:

2 likes

Bijna net zo leuk als Japanse horloges! Ik heb een tijdje met deze JDM Eunos gereden:

7 likes

Mooie specs! Wel een flinke knoepert denk ik!

2 likes

Haha! Tof! Mijn eerste mx5 was een Amerikaanse Miata. Dom dat ik die weg heb gedaan.

Nu een zwarte NB, die ik helemaal ombouw tot track tool. Morgen breng ik hem weg voor een flinke upgrade van de bij elkaar gespaarde onderdelen.

  • EBC rvs remleidingen en race remolie
  • Fuji Super LSD Diff met poly bushes
  • Race koppeling en verlicht race vliegwiel.
6 likes

Dat helaas wel, waarom maken ze dit soort horloges niet iets kleiner? 42 mm, ik ben benieuwd hoe dat staat om mijn 17 cm pols.

1 like

Wat gaaf zeg.

1 like

NA vandaag ontvangen. Wat een mooi horloge zeg. Vooral die wijzerplaat.
Ben er content mee :grin:

Fijne avond allemaal :+1:

24 likes

Gaaf! Toch ook weer heel anders dan zo’n Ray Mears maar zeker niet minder mooi!

1 like

36mm met lugs van 4 meter 20.

11 likes

Mooi Tom! :ok_hand:

1 like

:joy::joy:

1 like

Goede keuze Stefan. Ik vind alleen de cordura bandje een beetje stug. Er is ook een metalen bracelet voor te krijgen.

1 like

Mini turtle incomming :grin:

15 likes

Ik ben benieuwd, als de band tegenvalt is origineel staal zeker een optie :ok_hand:

Dat krijg je van laat opblijven en Amerikaanse watchsites te scrollen…

Was helemaal vintage minded op zoek naar een mooie Rolex, ik had ook beet!

Advertentie had het eerst over een 34mm, oké 36mm is het kleinst wat ik tot nu had gehad maar soit… We gaan het gewoon doen!

Maar toen kwam de monkey uit de mouw: foutje, was toch 32mm… nou dan slaat de twijfel toch toe… Toch maar advies inwinnen… Onze @HanDavinci kwam met verhelderend vergelijkingsmateriaal en helaas: too little :face_with_monocle:

Balen, want mooi ding. Nou ja komt vast wel weer denk je dan, maar een paar uur later heb ik gewoon deze stunner weten te scoren. En weet je, dat is helemaal prima :grin:

21 likes

Vette Doxa!

3 likes

Ja 32 is echt kleeeein. 34mm zou ik nog wel rocken. 36/37mm vintage dresser is echt perfect.

De Doxa is wel heel nice. :grin::ok_hand:t3:

1 like

nog even wachten…

31 likes

En nog maar een incoming waar we op gaan wachten. Nummer 4 ondertussen :upside_down_face:

Zodra deze binnen is maar eens naast mijn huidige leggen. Lijkt me best leuk om het verschil te zien.

39 likes

Lekker man. Staat je een mooie verrassing te wachten :ok_hand:

1 like