Valt nog mee eigenlijk
Je hebt gelijk. Daarom had ik ook een Hammie Pilot geflipperd. Deze heeft wel lange lugs. We shall see
Jij hebt ook gelijk maar interessant genoeg om toch eens te proberen.
Relatief groot wel in verhouding tot de kast dus die zal wel groter dragen. 47 nogwat mm is goed te doen.
Deze lijkt me wel interessant voor een uitgebreide hands on in ieder geval. Toch een ondergewaardeerd merk.
Mooie set en de juiste groene kleur. Geniet er van!
Die is tof!
Oh yeah! Na de Citizen PMD56-2951…
…Gaat nu ook zijn grotere broer -de Citizen AS4030- geheel onverwachts deze kant op komen!
Voor mij de perfecte kruising van de genoemde PMD56 en de alom bekende Promaster Sky. (Case van de PMD56 en het uurwerk van de Promaster sky)
Dat wordt een feestje!
Incoming!!!
Ik heb de Samurai altijd al een interessant ontwerp gevonden, maar nooit goed genoeg om er een aan te schaffen. Maar al sinds het voorjaar slaat m’n hart iedere keer weer een keertje over als ik deze SE King Samurai SRPF79 (Dark Blue Manta Ray) zie. Een full set ongedragen op de kop kunnen tikken voor een heel zacht prijsje. Ik ben benieuwd hoe deze gaat bevallen. Gaat wel m’n 3e blauwe wijzerplaat worden, naast m’n SKX009 en SPB083.
Mooi! Wat heb je aan invoerrechten ed bijbetaald voor die anOrdain?
Thanks! Ik heb hem van iemand overgenomen dus kan je helaas niks vertellen over de invoerrechten.
Prachtige Anordain!
Heel mooi. Dibs!
Prachtig!!
Deze moet je denk ik in het echt zien. Tof zeg!!
Net besteld bij Olga herself… paar dagen wachten en dan komt hij binnen:
Ocean 39 vintage GMT special OLKO edition
Gewoon lekker voor erbij!
Superleuk horloge Veel draagplezier
Weer een GS? Ben je er zeker van
Natuurlijk niet