Het Grote incoming topic. Deel VI

Het ligt er een beetje aan door welke bril je kijkt. Ben je cynisch dan lijkt het alsof Ralph soms aan het trollen is, maar kijk je met een open blik dan zie je eigenlijk een overenthiousiaste - maar goed bedoelde - horlogeliefhebber die soms de rem niet weet.

Laten we voorop stellen dat ik niet hoef te slijmen bij Ralph. Ik heb ook niks van hem nodig, maar spreek hem met enige regelmaat om te weten dat hij de laatste persoon is.

Als je dan alles terugkijkt dan is het gewoon lullig hoe sommigen reageren. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het in groepsvorm stoer doen tegen 1 persoon, veilig achter je scherm.

Nu heb ik wel weer genoeg gezegd. Dit is overigens niet specifiek op jou gericht

13 likes

Ik ben’t zeker eens met wat je schrijft, daarom laat ik het meestal ook passeren.

De reacties (en die van mij) zijn dikwijls wel bedoeld om hem die rem duidelijk te maken. Alleen is het een verloren zaak vrees ik en daarom eindigt het maar al te vaak in een allen-tegen-1 discussie op de man af inderdaad.

Ik neem er ook geen aanstoot aan :+1: we laten best het hierbij inderdaad :slight_smile:

5 likes

Oh kak, dat was het…ik dacht al :sweat_smile:

2 likes

Precies dit. Ralph in een notendop.

Gaaf man!:heart_eyes::+1:

1 like

Godmiljaar wat een verrekus schim ding!

1 like

Lekker man, gefeliciteerd! De Monaco wordt optisch kleiner naarmate je hem een tijdje draagt, en is gewoon een cool ding :sunglasses:

Ik doe mijne ondersteboven opwinden, dan is het net een normaal horloge :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Top, dan heb ik het op de juiste manier gedaan. :wink:

1 like

Zo, weer tijd voor een plaatje na al dit gelöl :grin:

Morgen maar ff op een stoeltje naast de brievenbus gaan zitten :upside_down_face:

44 likes

Vorige week ben ik de gelukkige eigenaar geworden van een speciaal klokje.
Ik had er reeds een paar reviews van gezien/gelezen en ook al was de styling niet meteen mijn ding, ging de interesse toch groeien toen ik zag wat een technisch hoogstandje dit echt wel is.
Ik stel u voor: de Nove Trident Atomatic.

Ik weet meteen dat velen onder jullie meteen zullen wegklikken bij het zien van het design van dit horloge. Het is wel wat in-your-face op het eerste zicht, maar als je wat dichter kijkt zie je naast de schreeuwerige bezel een zeer sobere, maar smaakvolle wijzerplaat.

Maar wat me echt over de streep getrokken heeft, is het feit dat dit horloge swiss made is en dit een echte duiker is met een onvoorstelbaar dunne kast.
Het is echt ongelogelijk hoe ze de dikte van dit horloge zo klein gekregen hebben.

Zoals gewoonlijk, heb ik mijn ervaring neergepend op mijn blog.
Wil je meer te weten komen over dit aparte horloge, neem dan zeker een kijkje !

Groetjes M. - TITW

10 likes

NA, zojuist binnen gekomen :heart_eyes:

De blauwe Omega Speedmaster
Tokyo 2020 Limited Edition :jp:

50 shades of blue :blue_heart:

alvast excuses voor de foto spam :laughing:

Het Speedy trio is compleet :blue_heart::black_heart::heart:

82 likes

Het werd wel weer eens tijd :sunglasses: :+1:

52 likes

Ik wilde je nog appen of ie voor jou was, wist t wel :joy::+1:

3 likes

Haha ja you know me :sweat_smile:

2 likes

Geweldig trio! Ben alleen niet helemaal weg van de wit rubberen band maar wellicht dat deze in het echt mooier staat dan deze foto doet vermoeden.

1 like

Dank je. Die rubberen band is een Barton Elite.
Voor de zomerdag draagt dat wel fijn. Maar heb daar ook staal en croco leer bij.

1 like

Holy Moly wat een Trio…congrats. :ok_hand:

1 like

Eindelijk vanmiddag geleverd na bijna 5 weken onderweg.

15 likes

Zijn de Tempomat’s al binnen? :innocent:

Hier alvast een bewust onscherp gemaakte teaser omdat de aankoop nog niet 100% rond is maar ik qua enthousiasme echt niet kan wachten om iets te melden. De grootste aankoop tot nu toe is bijna rond…

6 likes