Je moet hier soms een dikke huid hebben, dat is zeker waar.
Jammer dat je het niet inziet, ik maak er verder geen woorden aan vuil.
Geniet van je aanwinst, het zijn toppers die G-Shocks. Net wat te groot voor mij, maar perfecte vakantiebeaters
Volgens mij dragen ze kleine dan de 45mm doet vermoeden. En ze hebben nu ook s varianten van 43mm. Officieel gelabeld als ladies G-Shock, maar denk dat bepaalde modellen zoals de witte of de zwarte ook nog wel voor een man kunnen.
Ja dat denk ik wel. Ben benieuwd. Lijkt mij überhaupt een heerlijk horloge. Een G-Shock kan in iedere collectie mijns inziens.
Ralph laat ze. Deze mensen kunnen niet tegen de waarheid.
De Sub is inderdaad beter.
Ik heb ‘m gehad en hij is toch behoorlijk aan de maat. Ik had hem kleiner verwacht, maar het is maar wat je gewoon bent. De squares dragen een stuk kleiner dus ik houd het daarbij. Ik heb er geen wrist shot van genomen zie ik, direct in de verkoop gedaan
Is die Square die Japanse met metalen caseback met DLC coating en soepelere band? Die van 350 euro of zo. DW-5000? Of Gw-5000. Zit niet helemaal lekker in de referenties. Zijn die een beetje goed in Nederland te verkrijgen?
Klopt, de GW-5000. Paul (@vierport) heeft een lading binnengekregen onlangs, dus bij hem eentje gehaald
Geen idee hoe ze verder te verkrijgen zijn. Er zijn altijd wel kanalen voor deze JDM’s, zeldzaam zijn ze niet.
Top dingen wel, wat zwaarder dan de 5610 of de casioaks. Heeft ook wel wat.
Ontopic! Het heeft even geduurd, maar zonet bevestigd: hij is eindelijk onderweg vanuit Spanje! Hopelijk binnen voor het weekend
Een plaatje van het net:
Het NA topic laat ik aan @Zulu, hij is er al even mee bezig
Wat een onzin man. Ralph hoeft maar iets te zeggen op het forum en hij krijgt de wind van voren.
Sommige zitten er de hele dag op te wachten. Wachtende tot hij iets zegt waar ze hem op kunnen pakken. Te sneu voor woorden.
Ik bedoelde het niet verkeerd Ralph. Ik weet dat jij zo’n G shock koopt omdat je daar ook van kan genieten. Het is mijn bekrompen geest juist die dat niet snapt.
Ziet er goed uit! Gevoelsmatig wel veel geld voor een G-Shock maar het zal waarschijnlijk net dat beetje extra kwaliteit en beleving zijn waardoor het horloge perfect is. Gaaf ding kerel!
Nou, ik heb wat plaatjes geschoten maar meer ook niet eigenlijk niet zo’n zin meer in dus go ahead…heb er al een aantal in bezit waar ik ook geen HO van heb gemaakt dus euh… misschien. Als ik zin heb
Wel een erg hoog Doxa Sub300T gehalte, maar als je dat niet erg vind dan lijkt mij het prima.
Dankje!
Zoiets inderdaad. Ik heb er de 5610 nog bij voor het zware kluswerk, deze houd ik voor het strand en op vakantie. Maw ik heb een beater voor mijn beater
AMEN
Mooi verwoord
Haha kan ik me iets bij voorstellen. Ik zal zien of ik een momentje vind om wat plaatjes te schieten
Dat zal vast soms wel zo zijn, maar dat gebeurt niet vanzelf… Je reputatie maak je zelf natuurlijk. Ik heb persoonlijk niets tegen de beste man, maar die discussies constant hangen me wel de keel uit en ze zijn dikwijls toch niet uit de lucht gegrepen. Ik probeer er niet op te reageren, maar ik moest het even kwijt.
Je hoort het zeker!
Elke GS heeft dat wel wat, dat moeilijk fotograferen. Je moet net dat juiste licht zien te pakken en hopen dat er niet teveel weerspiegeling op het saffier zit.
Die Casioak kan ik zelfs dragen. Prima ding trouwens. Draagt erg comfortabel en je kunt er natuurlijk alles mee uitvreten.