Hoog kleuterschool gehalte. Dus zou er niet teveel tijd en energie insteken om het te volgen.
Lekker hoor!!! Kan net zo denk ik?
Chunky idd maar wel mooi!
Jij zit ook in dat kleuterklasje hƩ
Lijkt mij ongemakkelijk dragen.
Oef. Tis wel een knots ja. Maar hopelijk niet vervelend dragen op langere termijn.
Ding is van titanium, zit nu 15 minuten om de pols? Voel hem al niet eens meer.
Komt goed.
Is het ook niet het model voor.
Ik vind 'm wel heel tof
Staat je prima in ieder geval dus lekker dragen
Hele stomme vraag. Ik heb nog nooit een LHD gehad, draaien jullie het horloge om om op te winden, of wind je een LHD de āandere kantā op?
Misschien moet je gewoon eens
Ipv ernaar te kijken in je horlogedoos of met je smetteloze sluitingen te paraderen. En al helemaal stoppen met die zwart witte posts en adviezen over shitters en iconen. Het heeft helemaal niets te maken met
Want veel liefhebbers hier hebben ook genoeg centen in de hobby zitten. Voor velen hier incl mezelf maakt het geen bal uit uit wat de aankoopprijs is. Je doet alsof je er ook niet om geeft, maar tussen de regels staat er dikwijls wel wat anders.
Jij bent de enige hier die dergelijke reacties uitlokt, misschien toch even aan zelfreflectie doen?
Dan hoeft dit soort discussies hier niet op uit te draaien en kunnen we allemaal gewoon verder over horloges praten?
Nog een laatste tip: sta open voor de kleinere merken, die heel mooie dingen maken voor dezelfde of een betere prijs als AP, Rolex en Patek en er zal een wereld voor je opengaan. De high end verzamelaar zal graag met je een inhoudelijke discussie aangaan als je je oogkleppen afzet.
Anyway, my 2 cents, voor wat het waard is. En nu verder? Dank!
Vind ik ook man, meer wat voor mijn pols.
HĆ”, wie niet waagt wie niet wint.
Maar dit wordt mijn GP zondag horloge⦠#1stworldproblems
Volgens mij heb ik dit woord al langer dan een jaar hier niet in de mond genomen, maar goed. Verder zinloze discussie. Het is overduidelijk dat een aantal hier op bloed uit zijn. Koop je een Rolex ben je een watchsnob en heb je oogkleppen op. Koop je een G-Shock krijg je commentaar dat je een goedkoop plastic ding koopt. Ben je zuinig op je horloges krijg je commentaar dat er geen kras op zit en als ze in het blauwe gedeelte staan koopt men maar wat graag van mij. Iedereen beleeft de hobby op een andere manier en dat is prima.
For your information: i donāt give a flying fuck wat jij of de rest van mijn horloges of hoe ik de hobby beleef vindt. Morgen lekker deze incoming en daar ga ik ontzettend blij mee zijn.
Ik draag en koop lekker wat ik wil. En ik draag mijn horloges lekker zoals ik wil. En voor de mensen die zich druk maken over een krasvrije sluiting op mijn horloge, get a life.
Ralph, het is simpelweg actie reactie. Er is hier voor zover ik weet niemand actief op het forum die jou willens en wetens als persoon naar beneden willen halen.
Niet? Websites aanmaken? Troll accounts aanmaken? Die komen uit de lucht vallen zeker.
Bij een ander lid de AD bellen dat hij zijn Rolex verkocht heeft en vervolgens geen AP meer krijgt. Zitten een hoop gefrustreerde zielige mensen hier. Gelukkig het merendeel niet, maar heel vaak is het niveau van het schoolplein van de kleuterschool hoger dan hier op het forumā¦
Hoe weet je dat dat forumleden zijn?
En het zijn vaak juist die mensen die claimen alles te hebben in hun leven: veel vrienden, vriendin met bolle kont, gouden Rolexen, dikke auto etc. Blijkbaar van binnen toch onzeker en wellicht ook jaloers. Je kunt een leegte in je hart immers niet vullen met spullen.