Het Grote incoming topic. Deel VI

afbeelding

2 likes

Prachtig die zalmroze - staat niet op de website :face_with_monocle:

Deze is nu wel officieel incomingđŸ„ł

23 likes

Nee man, Rolex of Tudor. Of de nieuwste greatest watch in the history of watches

2 likes

Poah, Ralph maakt een hoop los bij mensen.
Ontspan mensen, ontspan.

4 likes

Kleine serie wijzerplaten
Hij heeft er nog wat beschikbaar
Aanrader!!

1 like

Ze hebben wel een punt. Mensen om de haverklap AP en Patek aanraden en zelf zo’n plastic vodje kopen voor de vakantie, dat past niet. :joy:

1 like

Ergens wel, maar tis toch beter als de kritiek van iemand komt die geen GSen koopt om te bewijzen dat ie veel kan afschrijven.

:rofl:

Elke collectie kan een G-Shock of digitale Casio gebruiken. Zijn gewoon ontzettend leuke horloges. En kosten een appel en een ei. En ik vind de Casio GA2100 (CasiOak) lijn gewoon heel tof. ‘Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.’

6 likes

Kijk jij snapt hem. Ik ben gewoon geen zin om met een collectie van meer dan een modaal jaarsalaris op vakantie te gaan. Vind ik helemaal geen fijn en rustig gevoel. Vind het juist fijn om lekker zorgeloos en ontspannen een horloge daar te dragen en mij niet druk te maken om beschadigingen of diefstal of whatever.

3 likes

Ja dat ook. In het verleden ging ik ook nog wel eens naar landen op vakantie waar de lokale bevolking hooguit een paar honderd euro per maand verdient. Dan voel ik mij niet comfortabel om daar met een dikke Rolex te paraderen.

Valt mee de G-Shock komt in de side collectie. :crazy_face:

Gewoon een tof ding.

@Rolopalooza heeft er ook een hele doos vol van. :sunglasses::+1:

3 likes

Zijn dit de horloges die niet goed genoeg zijn voor de main collectie? :innocent:

Jaloezie en afgunst zijn helaas niet nieuw hier op het forum en vieren de laatste tijd helaas hoogtij hier. Jammer en is eigenlijk nergens voor nodig. Maar ik lig er geen milliseconde meer wakker om.

Ik denk dat het vooral actie reactie is op bepaald gedrag van je en vooral geen

Het zijn dit soort reacties die dit allemaal los maken Ralph :wink: :joy:

Ik vind de Casio shitters leuk!!! :+1:

4 likes

Het is niet gauw goed. Of je hem wel of niet aanschaft. Leuk horloge, ook voor naast de collectie.

1 like

Nee dat is het ook precies. Als je alleen maar Rolex koopt dan ben je een watchsnob en heb je geen respect voor minder dure horloges en ben je kortzichtig etc. En als je een Casio G-Shock koopt omdat je het gewoon een tof horloge vindt en leuk voor erbij dan is het een shitter en ben je een achterlijke idioot dat je zo’n plastic ding koopt.
Achja ik ben het wel gewend hier. Het is toch nooit goed. Zero fucks are given from my side.

1 like

Kip en het ei verhaal.

Als ze een collectie hebben met Vacheron Constantin en Lange & Sohne of allerlei high end JLC’s. Dan lijkt mij dat inderdaad de volgende logische stap.

1 like

Echt NIET te volgen dit! Of liever gezegd de “hele” discussie :crazy_face:

1 like