Het Grote incoming topic. Deel VI

Is dit die wat duurdere met de zwart glanzende caseback?

Dat is een DLC coating en de modellen die dat hebben zijn ook helemaal daarvan gemaakt, dus onder de resin buitenzijde is alles van metaal met een DLC coating. Deze zijn dus zwaarder en dragen ook ietsje hoger door de geschroefde achterzijde.

2 likes

Dus nog meer stevigheid of gewoon duurdere/hoogwaardigere materialen?

1 like

Ik denk eigenlijk alleen duurdere materialen alhoewel geheel van staal natuurlijk geen kwaad kan voor de stevigheid. Ook is de resin van de band en het horloge van een zachtere kwaliteit waardoor het gewoonweg wat prettiger draagt.
Ik heb een gw5000 gehad maar gebruikte deze alleen voor te douchen. Dat was een beetje raar om daar een horloge van bijna € 300 voor te gebruiken.
Maar als je toch een square wil zijn dit wel de fijnste.

De zwarte heeft toch een rooie secondewijzer?

Klopt zeker. Ik heb zowel een 5610 en een 5000 en de 5000 voelt een stuk zachter aan. Ook het binnenwerk van staal is zoals de originele G-Shock en voelt een stuk zwaarder en steviger. Het is maar wat je zoekt in een G-Shock natuurlijk. :blush:

1 like

De verkoper had het over een Seiko 5 7s26. Dusja :sweat_smile:

De SNKL45 heeft inderdaad een rode wijzer. Ik dacht ooit een review gezien te hebben van een gewone zwarte. Ik heb de SNKL23 en 45 al dus ik hoop dat dit de 43 is.

Die band is heel anders :+1: ik denk dat het een 45 is.

1 like

De zwarte (45) heeft ook een zwart datumvenster. De blauwe (43) heeft een wit datumvenster. Op de foto is deze wit. Dus afgaande op het datumvenster denk ik dat je een 43 hebt gekocht, hoewel de dial toch echt weer zwart lijkt :sweat_smile:

1 like

17 likes

Nog een incoming :grin:

20 likes

Ik zocht naast de Baltic Aquascaphe nog een dagelijkse alleskunner naast mijn vintages. Dus waterdicht, sportief en dressy te dragen, en niet te duur want hij gaat krassen oplopen. Na lang wikken en weken is het de SPB201J1 geworden. Ben heel benieuwd :slight_smile:

18 likes

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

15 likes

Het zweten is van het pinnen?

1 like

Echt een leip ding! Van harte gefeliciteerd kerel! Zie het NA topic graag tegemoet.:sunglasses: :+1:

1 like

Ik ga over een paar dagen deze ophalen. Ben er verrassend enthousiast over. Een goed en leuk horloge hoeft niet altijd bakken met geld te kosten. :yum::+1:

9 likes

Ik snap dat nooit. Dan heb je een bak met geweldige klappers en dan koop ie een G shock.
Niks te nadelen van G shock, maar het houdt wel een topper in de kist.

5 likes

Voor in de side collection en voor when the going gets tough.

9 likes

Je moet ook op vakantie naar arme landen.

3 likes

Voor die ene empty spot in de watchroll :smirk:

1 like