Het Grote incoming topic. Deel VI

Meestal zitten er wel nog een paar producten in die auto’s en vliegtuigen hoor. Ze halen niet alles één voor één op hè.

3 likes

Fate laat ze nu met halve bussen rijden…r.i p. Milieu.

4 likes

Ehh. Je hebt ook gezien dat er in de stinkende FedEx bus meer pakketjes lagen? Daarmee deel je behoorlijk de uitstoot. Als iedereen in z’n hybride pakketjes per stuk gaat ophalen dan is dat per definitie onzuiniger.

Edit: en is was weer te traag…

3 likes

Veel plezier met je horloge een goede reis :sunglasses::+1:

1 like

Pakketdienst.
Daar kan je de uitstoot over 100en pakketjes verdelen. Anders had een pakketje versturen alleen al 40/50 euro aan brandstof gekost.

Komt bij dat hybride alleen nuttig is op kortere afstanden, niet met snelweg km’s.

2 likes

rainn-wilson

Ik doe het ook niet voor m’n lol. Ik had m’n bek moeten houden over dat Stowa verhaal. De post was makkelijker geweest. :slight_smile: :slight_smile: En goedkoper, want gratis verzenden.

:point_up:

:wink:

Dank! :grin:

Het verbruik op een reis van 1700km viel mij alleszins mee, eerlijk gezegd. Tuurlijk, het is geen elektrisch, maar ook niet slecht. :+1:

2 likes

Kun je qua polsmaat prima hebben. Echter is een wit shirt met lange mouwen onder een T-shirt wel echt jaren 90 en kan tegenwoordig echt niet meer…:sweat_smile:

2 likes

Maak er een feestje van! Drive safe :grin:

1 like

Wacht 10 jaar en ik zweer je dat ook die trend terug wordt gehaald. Je ziet het nu al een beetje bij de NormCore mensen.

Voor je het weet is die Tag Heuer Link weer modieus. :wink:

Even voor de leken, zoals ik: waar zit nou die

2 likes

Ik geef daar weinig om. Ik draag wat ik zelf mooi vind.

1 like

1 like

Even aan de hand van een plaatje op internet:

Da’s een fijnafstelling met een veer die de balans-afstelling reguleert. Op mijn Mühle Glashütte doen ze het met spechthals-regulering. Vrijwel hetzelfde systeem, iets ander vormpje:

Merk het verschil op met de standaard Unitas in de Dekla, bijvoorbeeld: Geen driekwartsbruggen, geen concentrische cotes de geneve, geen rodinering of gold-plating, geen skelet-raderen en dus ook de standaard regulator.

A propos Seiko, @WilSeiko, da’s dus het equivalent van deze op al die Seiko uurwerkjes:

Waarbij ze het op m’n Hamilton dus gewoon weg gehaald hebben. Niks reguleren, dat doen we af fabriek met een “laser”.

tenor

Zo jammer, dat. Wel een kek logootje.

9 likes

Inderdaad, een

Maar er zijn dagen dat ik niet naar het uurwerk in mijn horloge kijk :point_up_2: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik vind het verhaal lang en heb helaas zo veel te lezen dat ik de energie niet heb om het aandachtig te lezen. Echter, ik waardeer dat jij jouw stukken goed schrijft en onderbouwt :ok_hand:t4:Het laatstgenoemde is dan ook mijn beweegreden geweest om op die ‘like-knop’ te drukken.

Ik vind dat je groot gelijk hebt om jouw horloge met de auto op te halen, dat soort tripjes zijn de leukste tripjes die je kan maken. Ik heb nu al enkele keren lange trips gemaakt om grote bedragen geld die ik eigenlijk niet kan missen, stuk te slaan op een horloge, puur om de trip te kunnen maken :innocent:
Fijne reis en ik ben benieuwd naar jouw NA topic :ok_hand:t4:

7 likes

Bij mijn weten is er maar één iemand anders op het forum die deze heeft, nog een paar dagen wachten en dan mag hij om de pols⬇️

Ook leuk op leer.

15 likes

Nu 6 weken aan het wachten and counting. Man man man wat zou ik graag dat telefoontje van de AD krijgen…

10 likes

Ik herken duidelijk de handschoen van Sinterklaas!
Het wordt een cadeautje dus?

2 likes

10 likes

Dank je. Je moet het FedEx verhaal ook zeker niet lezen (ik verbaasde me over hun route) en al veel minder serieus nemen. :slight_smile:

Voor mezelf. Voor m’n vrouw is hij te groot, die kon de Stowa net hebben. Soit. Zij heeft al zes horloges.

Maar als er nog eens een Kurono Toki op m’n pad komt kon het wel eens een delertje worden.

2 likes