Incoming om hem gelijk weer door te zetten! Cadeautje voor m’n vader als bedankje voor de hulp bij het realiseren onze nieuwe badkamer
Lekker heh. Tja lange lijst idd…en je hebt nog wat moois onderweg…
Oef…gaaf ding!
Sjongejonge abi, fix ff zo snel deze dan ook voor mij
Klopt het dat deze radio ipv gps gestuurd is?
Klopt idd. Is de prijs ook naar.
Is wel verneukeratief.
Ja je verwacht het niet met Astron op de plaat.
In mijn ervaring werkt via rc uiteindelijk net zo goed als gps. Doet toch 's nachts updaten dus van de snelheid merk je niets.
Mooi prijs imo voor een Astron.
Zo je weet ze wel uit te zoeken
Dankje
Leuk model, ik heb hem even terug in Antwerpen zien liggen. En no date is sowieso top!
Thx Jasper. Ben erg benieuwd…
Echt een toffe uitvoering! Enjoy!
Leuk horloge!
En leuk gebaar!
Wellicht een beetje mosterd na de maaltijd. Maar dinsdagavond vernam ik dat het wel eens zo kon zijn dat ik woensdagochtend een MN 21 kon ophalen bij de AD.
Dus incoming en inmiddels al gearriveerd.
.Je voelt in alles dat dit een stevig ontworpen horloges is met het doel om vooral onderwater goed te kunnen functioneren.
Grote dial vanwege de goede afleesbaarheid onderwater en in blauw, want dat is de laatste kleur die op diepte nog enigszins zichtbaar schijnt te zijn.
De kast is echt slanker dan elke andere pelagos/bb41/bb58.
De l2l is 50mm bij de lugs en iets groter in het midden van de vaste bandaanzetten. Daar merk je trouwens niets van.
Toolwatch puur sang.
120 ‘clicks’ bezel bi directional. Wel zo fijn.
Het missen van een datum is een pre. Mooi uitgebalanceerde rustige en goed afleesbare dial.
De bijgeleverde nato is iets te lang voor mijn pols dus wordt een kleinere nageleverd.
Van harte!
Hebben ze daar meerdere maten van, dan? Je bedoelt de velcro band?
Hij past mij wel, maar wat korter zou naar mijn mening mooier zijn.
De ad gaf aan dat hij er bijna van overtuigd is dat er kortere geleverd kunnen worden.
Hij gaat er in elk geval achteraan.
Zou jammer zijn als ze bij de marine national alleen maar hele grote kikvorsmannen met dikke polsen in dienst hebben
Dan zal er geen kleinere zijn en zal ik de naaimachine even moeten aansluiten
Overigens draag ik m nu op een grijze nato en eerlijk gezegd is dat nog het gaafste
Geweldig zeg…van harte. Ik vind deze nieuwe versie steeds mooier worden. Moest wennen in het begin. Enjoy!
Meenemen!!!