Die blaadjes gooi je weg en je rookt alleen de hoesjes. Van de zaadjes en/of de bloemetjes.
Tsja……die gaat niet door. Wijzerplaat was niet helemaal gaaf.
Maar er komt iets anders moois. Ben er nog niet helemaal zeker van, maar ik weet snel meer.
Toch pluspunten voor de gemaakte keuze.
Monster van een Memovox was het.
Benieuwd naar de opvolger!
Eindelijk de Rolex middelmaat ontstegen .
Prachtig!
Kwam ik tegen op eBay.
Inderdaad, een orginele F-91W (hoort gewoon in elke serieuze horlogeverzameling!)
Da’s niet zo heel bijzonder want er worden er veel aangeboden maar wat het leuke aan deze is, is dat hij de originele band nog heeft!
De meesten hebben een reproband maar niet met de metalen sluiting en daarom heb ik hem gekocht.
HA!
Verwachte aankomst: eind december.
Mocht je niet weten waarom een F-91W zo bijzonder is in het niet bijzonder-zijn: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Casio_F-91W
Zo simpel, maar zo mooi!
Geil, not gonna lie.
Nee, de tropic strap. Ik had nog wel gereageerd op een advertentie van een Oris met Stalen band, maar die AD had waarschijnlijk die hele advertentie over het hoofd gezien en was al heel lang geleden verkocht.
Ik heb al wel een mailtje naar de Oris AD in Den Haag gestuurd met de vraag wat een stalen band zou kosten. Maar dat komt wel een keer.
Die tropic is sowieso geweldig, ga je heel veel plezier van hebben. De stalen band is zijn geld wel waard hoor, is volgens mij iets van 270. Ik draag hem voornamelijk op staal maar dat komt ook omdat ik de tropic op mijn seiko spb143 heb zitten
Ja, ik ben er ook super blij mee! Ik zit echt al twee jaar achter dit horloge aan. Eerst wilde ik hem persé op Tropic hebben, maar in de tussentijd is de liefde naar stalen banden ook gegroeid.
Voorlopig ga ik het andersom doen hahaha. Ik heb een Waffle strap voor de 143, maar merk dat ik die toch liever op staal heb. Daarnaast heb ik ook nog een 187 en een monster op staal, dus de Tropic op de Oris is erg leuk voor de afwisseling. Maar… wellicht ga ik in de toekomst nog wel de stalen band er bij kopen. Eerst even financieel bijkomen, want ik had dit koopje eigenlijk nog niet helemaal gepland hahahah
Mooi horloge.
Het horloge waar de ‘ellende’ mee begon voor mij.
Ja, ik ken het. Vooral die ongeplande aankopen ‘omdat ie er toch een keer van moet komen en waarom dan niet nu’ . Lijkt me dat je aan keus geen gebrek hebt en zoals gezegd, op tropic ook zeker geen straf.
Dit horloge is het enige horloge dat ik heb gekocht, verkocht en weer heb teruggekocht. Dat zegt wel iets, veel plezier ervan
Hahaha ik kan het me voorstellen. Ik hoop dat dit eigenlijk een beetje mijn End Watch is. 2,5 jaar geleden is de gekte begonnen en twee jaar geleden was ik helemaal weg van dit horloge, alleen had ik nog de regel om maximaal een bedrag uit te geven aan een horloge. En dat lag ver onder de Oris hahaha. De Oris is dus altijd een soort van Grail voor mij geweest, net zoals de SPB 143. Meer had ik niet te wensen en zou op dit moment ook niet kunnen bedenken wat ik nog meer zou willen… Maar als ik al jullie ervaringen zo lees… ben ik bang dat het de titel “End-Watch” krijgt met een heel groot vraagteken
Ja klopt hahaha. Ik zat er al een tijdje naar te kijken. Nieuw ga je ze bijna niet meer vinden. Deze is niet nieuw als zijnde in de stickers, maar is wel bij de juwelier gepast, maar nooit gekocht.
De prijs die hij er voor vroeg was ook heel verleidelijk. Vanochtend eindelijk de beslissing genomen, maar toen bleek die nog gereserveerd te zijn. Zojuist had die me bericht dt die weer beschikbaar was… en ja… dan moet je niet meer twijfelen, maar gewoon actie ondernemen
Nieuw? Tweedehands?