Hahaha ik kan het me voorstellen. Ik hoop dat dit eigenlijk een beetje mijn End Watch is. 2,5 jaar geleden is de gekte begonnen en twee jaar geleden was ik helemaal weg van dit horloge, alleen had ik nog de regel om maximaal een bedrag uit te geven aan een horloge. En dat lag ver onder de Oris hahaha. De Oris is dus altijd een soort van Grail voor mij geweest, net zoals de SPB 143. Meer had ik niet te wensen en zou op dit moment ook niet kunnen bedenken wat ik nog meer zou willen… Maar als ik al jullie ervaringen zo lees… ben ik bang dat het de titel “End-Watch” krijgt met een heel groot vraagteken
Ja klopt hahaha. Ik zat er al een tijdje naar te kijken. Nieuw ga je ze bijna niet meer vinden. Deze is niet nieuw als zijnde in de stickers, maar is wel bij de juwelier gepast, maar nooit gekocht.
De prijs die hij er voor vroeg was ook heel verleidelijk. Vanochtend eindelijk de beslissing genomen, maar toen bleek die nog gereserveerd te zijn. Zojuist had die me bericht dt die weer beschikbaar was… en ja… dan moet je niet meer twijfelen, maar gewoon actie ondernemen
Blijven prachtige horloges.
Wat ik wel vaak zie bij deze horloges is dat op de bezel rand snel de zwarte coating er af “springt”. Dan bedoel ik op de overgang naar bezel inlay. Maar verder niet jaloers hoor
We gaan het meemaken. Ik ben wel eng zuinig op mijn horloges dus ik ben er zeg niet direct heel bang voor, maar je hebt gelijk dat dit soort coatingen gevoelig kunnen zijn voor stoten.
Gezien het referentienummer waar ik op zocht is deze helemaal zwart. Het blauwe is denk ik de reflectie van licht inderdaad. Mocht het per ongeluk de donkerblauwe versie zijn, dan vind ik dat ook helemaal niet erg
Oh trouwens… jij was op zoek naar de donkerblauwe toch? Ik heb wel gezien dat de shop waar ik het gekocht had wel de lichtblauwe met grijze wijzerplaat heeft.