Gebruikt
Het duurde een hele twee dagen
Blijven prachtige horloges.
Wat ik wel vaak zie bij deze horloges is dat op de bezel rand snel de zwarte coating er af âspringtâ. Dan bedoel ik op de overgang naar bezel inlay. Maar verder niet jaloers hoor
Maar wel een geweldig horloge. Staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje. Geniet ervan!
Maar is dat nou de versie met donkerblauwe buitenrand? Of is de wijzerplaat helemaal zwart en is dat blauwe een reflectie van het glas?
We gaan het meemaken. Ik ben wel eng zuinig op mijn horloges dus ik ben er zeg niet direct heel bang voor, maar je hebt gelijk dat dit soort coatingen gevoelig kunnen zijn voor stoten.
Gezien het referentienummer waar ik op zocht is deze helemaal zwart. Het blauwe is denk ik de reflectie van licht inderdaad. Mocht het per ongeluk de donkerblauwe versie zijn, dan vind ik dat ook helemaal niet erg
Oh trouwens⊠jij was op zoek naar de donkerblauwe toch? Ik heb wel gezien dat de shop waar ik het gekocht had wel de lichtblauwe met grijze wijzerplaat heeft.
Die is echt heel gaaf! Ben benieuwd naar je fotoâs
Herkenbaar
Dank je, leuk ding inderdaadđ
Ontzettende Guilty Pleasure die niet op mân pols past incoming!
âŠteaserâŠhintâŠ
Ploprof
Gewoon een Lucasje doen, 3 dagen na aanschaf met winst doorschuivenâŠ
Serieuze reactie; eerst proberen, misschien valt het heel erg mee. Als mensen 50mm horloges dragen met 16cm polsjes, kan jij dit vast ook wel rocken.
In een keer raak
Leuk detail van de metalen gesp. Dat wist ik niet. Horloge hoort elke serieuze verzameling thuis net als een GW-M5610
Het horloge draagt jou.