Voor mij:
Voor haar:
… een soort van seller’s remorse en dus komt er weer een Squale 1521 deze kant op! Ook maar weer het oranje tropic bandje erbij, voor de frisse wissel. Zin in!
Dat ziet er leuk uit!
Welke referentie is deze Seiko als ik vragen mag? Scheelt me zoeken …
Ow, sorry … het staat gewoon in het bericht eronder.
Maar toch elke keer weer geflipperd?
Op de Universa, die sowieso blijft na, wel ja. En ik zal je alvast verklappen dat ook deze niet het eeuwige leven heeft.
Zo vind ik de hobby leuk, een paar “vaste” stukken in de collectie en de rest spielerei waarmee ik flipper. En soms (zoals bij mijn Yema) wordt een horloge wat bedoelt was om niet te blijven plotseling een vast stuk.
Zo houd ik mezelf lekker bezig
@Candide ik moet altijd nog aan jou denken bij dit gifje
Haha geweldig gifje en leuke film.
Die squale is echt mooi🤩
Gaaf, met name die kast! Skeleton is niet zo mijn ding.
Haha toch gedaan, gefeliciteerd! Mij bevalt de titanium versie enorm goed.
heel GAAF van harte!
Skeleton was nooit mijn ding maar dit vind ik zo lekker dat ik wel eens om kan zijn
Inderdaad toch maar gedaan. Paar stukken eruit dus moet weer beetje aanvullen. En het jeukte echt enorm
Heel benieuwd hoe deze gaat bevallen. De kast trekt me enorm iig
Erg gaaf!
Geldt voor mij ook, dit is de eerste skeleton in mijn verzameling en ik denk dat het ook de enige gaat blijven. Het is de mooiste in deze prijsklasse. Ze zijn er nog mooier maar dan kom je in een heel andere prijsklasse…
Gedurfde keuze en prachtig met die keramische kast! 1 van de weinige modellen die met een skeleton uitvoering gaver is dan de reguliere imho
Blijft mooi voor de prijs! Als ze ooit een fixed bezel no date titanium versie uitbrengen, dan komt er hier zeker eens eentje
Super vet!