Het Grote incoming topic. Deel VI

Lekkerrrrr. Gaaf!

1 like

Het was gelukkig de blauwe

11 likes

Was het een gokje dan?

Ja de foto’s in de advertentie leken zwart, maar gekocht bij Brandfield. Dus ik had al een vermoeden dat het blauw zou zijn. De verkoper was niet erg communicatief. Achteraf bekeken had ik gewoon de kleur moeten vragen ipv het modelnummer :sweat_smile::joy:

1 like

Top Seiko 5je. Deze heb ik ook!

1 like

Niet slecht als je het vergelijkt met een Everest. Lengte is ook top. Meeste zijn wat lang voor mijn kippen polsje :sunglasses:

8 likes

Gaat niet tegenvallen, al gaat die op jouw polsje misschien kleiner uitvallen dan je zo zou denken.

1 like

Heb je een Doxa Sub300T overwogen?

1 like

Ik heb de blauwe blasted variant gehad…mooi formaat.

@RLC wel eens naar gekeken maar die kastvorm (en relatief kleine wijzerplaat) is niet mijn ding.

2 likes

Kijk, dat zijn goede berichten! Staat ook goed. Ik denk dat ik er één voor mijn Seamaster ga bestellen. Ik twijfel alleen over de kleur; gewoon zwart of toch een fout camo strap?

1 like

Gewoon zwart :grin::+1:t2:

2 likes

:point_up:t2:

1 like

Held!

Ik krijg dit morgen binnen.

13 likes

Goed punt, heren @Rolopalooza en @Drebin

2 likes

4 likes

CasiOak :sunglasses::+1:

alleen dit is eigenlijk de ladies versie :see_no_evil:

2 likes

Ben benieuwd hoe ie staat.

Ik denk dat de ladies een stuk beter staat dan dat vierkante stuk bridgestone band in 48mm eerlijk gezegd.

7 likes

Hoppakee :call_me_hand:t2:

1 like

Ik vind m mooier dus boeie.

Plus dit.

4 likes

Boeiend dat het geadverteerd wordt voor vrouwen. Horloges zijn in mijn ogen altijd unisex. De een kan wat meer hebben qua grootte dan de ander.

Vind deze versie denk ik mooier dan de meeste die ik op het forum voorbij zie komen. :thinking:

Zelf ook wat zomers incoming. :sunglasses:

Ben voor het gele bandje gegaan. Als het goed is volgende week binnen :sunglasses: