Het Grote incoming topic. Deel VI

Hopla!

1 like

Heel mooi! :ok_hand:t2:

1 like

:joy:

2 likes

Meen ik serieus, als je veel horloges in de box hebt zitten, ga je juist meer kijken naar wat je mist/wat een leuke toevoeging kan zijn.

De zoveelste sub - tudor- bleek dat niet te zijn. Meestal weet je na een dag of 3 genoeg & voor mij betekent dat dat de PP in ieder geval voorlopig blijft. Wat ‘lang’ is zal blijken uiteraard.

21 likes

Ow jee. Binnenkort open je topics met “ErikST’s NA” en “Kom hersenspinselen met ErikST”.

2 likes

Hatsaflats! Mooi man van harte. :ok_hand:

1 like

Zullen we dat niet doen? :nerd_face:

2 likes

Dit staat vet hoor.

1 like

Eens, na verloop van tijd wordt het, binnen de grenzen van het (variabele) budget, lastig iets te vinden wat een verrassende aanvulling is.

Kijk, dat klinkt al weer heel aannemelijk :wink: En hij blijft natuurlijk wel heel bijzonder!

1 like

Ik twijfel meer over de PP.
Maar ja, die kan ik pas zien bij ophalen. :nerd_face:

Als het tegen valt laat ik m liggen, de lijst is zoooooo lang, er wacht vast nog iemand na me. Ik zit weer dagelijks VC’s te kijken. Die verkopen was een foutje van me.

2 likes

De maat is wel top op deze foto zo :star_struck:

Ik vind het echt prima kunnen.
Het is geen horloge wat je draagt bij speciale gelegenheden! Lekker in de zomer. :ok_hand::grin: En ja, hij is zwaar. Maar gek genoeg draagt hij niet topzwaar, en daar heb ik een hekel aan. :see_no_evil:

1 like

Heb je er al opmerkingen over gekregen? Of valt zelfs deze niemand op?

1 like

Hmm m’n incoming bericht is verwijderd? Iemand die geen fan is van Breitling wellicht :laughing:

Herkansing dan maar, en weer bedankt voor deze slechte foto’s die me totaal niet hebben geholpen (om gewoon vol te houden) @anon53002072EV en @daffie

28 likes

Vaag
zomaar opeens weg? Niet per ongeluk op delete geklikt ipv bewerken? :wink:

1 like

Ik ben op t moment van 07.00 tot 21/22.00 aan het werk. Lang leve kerst. :nerd_face:

Ik draag m alleen savonds & vandaag overdag. Niemand anders gezien dan mijn vrouw. :nerd_face:
Ik krijg overigens nooit opmerkingen, ook niet met een Rolex ofzo.

1 like

Bent u pakketbezorger?

Rolex etc. snap ik nog wel, mensen zien/interesseert het gewoon niet. Maar deze brok staal is wel wat anders. Cool ding hoor, heel funky!

1 like

Ik bezorg een heleboel mensen een pakket. Laten we het daar op houden. :upside_down_face:

7 likes

haha niet dat ik weet, die ellendige foto’s bewerken was ik niet van plan eigenlijk :wink:

1 like

3 likes