Het Grote incoming topic. Deel VI

Hoi Rolo, Erik is even van zijn plek. Hij is een bestelling aan het opnemen :cheese:

afbeelding

9 likes

Lekkere foto man!! :star_struck: Ben zo benieuwd naar de mijne :pray:

1 like

Erik bezorgt een hoop mensen weer een borrelplank, saladeset of LED bluetooth wijnkoeler (serieus in het pakket van mijn meisje :crazy_face:) denk ik.

Ik heb toch maar diep in de buidel getast voor een originele tweede band voor dit horloge:

Namelijk deze band:
afbeelding

28 likes

Dit is vast nog niet gezegd, maar wat een mooi horloge.
:heart_eyes:

En die extra band gaat zeker mooi staan.

1 like

Ach, weet je wat, we doen er gewoon nog 1 dit jaar…

34 likes

Supergaaf! Lekker deze zomer aan het strand of zwembad met een drankje :ok_hand:t2:

1 like

Chique klokje
Ben heel benieuwd hoe die schittert in de zon!

1 like

Ik heb een Speedmaster PRO komende …
Eentje van m’n geboortejaar, maar ik zal het ‘speciale’ verhaal wel posten als hij aangekomen is. :hear_no_evil:

1 like

5 likes

Ben jij van 89?

Waar heb je deze rolls gekocht als ik vragen mag?

Die is tof zeg! Direct in Schotland besteld?

1 like

Dat metaal zit natuurlijk niet aan de binnenkant van de roll slimmerik. Dat zou wat zijn dat je bij aandrukken elke keer dat metaal op je glas en bezel drukt. :sweat_smile:

Nee is echt hartstikke makkelijk. Stelt geen fluit voor.

Wel als je per ongeluk even de verkeerde flap eerst naar binnen drukt :innocent:

Waarschijnlijk is het kiezen welke van de 184 watch rolls je gaat gebruiken meer werk.

9 likes

Nee, er kwam er hier 1 in het blauw voorbij. Moest heel snel zijn (meer kapers op de kust) maar hij is voor mij :slight_smile:

2 likes

Ah nou die ging zo snel dat ik hem gemist heb :sweat_smile:
Mooi ding, enjoy!

1 like

Ja klopt maar dat valt in dezelfde categorie als per ongeluk je horloge poetsen met een staalborstel ipv en poets doekje. Oftewel behoorlijk dom.

5 likes

I can hardly wait!

13 likes