Leuke deal gemaakt met de mannen van Q-Watches @MotoSkooly @royke74 dus incoming
Neen '76
Ik ben blij dat jij me voor was. Ik stond op het punt om iets doms te doen
Hij is echt heel vet! Enjoy
En zelfs dan, volgens mij zitten de drukkers niet daar waar een horloge zit, maar precies op de randen tussen/naast de kussens. Dan moet je wel erg goed je best doen.
Hahaha, ik was ook sneller dan mijn verstand. Ach ja . Hij is wel heul mooi
Inderdaad de drukkers zitten ter hoogte van de tussenschotten…
Cool, kende de AGS serie ook nog niet. Mooi exemplaar!
Hahaha dan hebben ze het niet heel druk… of ze hebben passie. In ieder geval heel tof dat ze het doen. Dus je slaapt vanacht op de deurmat?
Haha nee verkoper is een particuliere liefhebber zoals wij, die ook kan genieten van een verkoop als incoming. Leuk natuurlijk, maar maakt het lastiger om geduldig af te wachten haha.
Nou ga ik niet zoals jij met een boek in de hal wachten, gezien dit pakketje nog een lange reis te maken heeft
Oh ik zit al weer klaar hoor. Zit met smart op jouw zending te wachten
Thanks! Een heel klein beetje in verdiept want heb de Seiko brochure van 1998 kunnen vinden en wat maakte Seiko destijds lekker gevarieerde modellen zeg… hier de pagina met o.a. mijn incoming:
En voor de liefhebbers, een link naar de volledige brochure. Echt heerlijk om in te bladeren/scrollen:
Deze zou ik wel lusten.
Ja mooi hè?? Het is dat ik niet echt fan ben van titanium horloges, ik wil dat apparaat wel voelen om m’n pols
Dat is het echte werk!
Aha, dacht dat jij misschien voor de Apollo 11 20th anniversary US edition was gegaan die op het net te koop stond.