Lekker pik
Dat is ff dik deze G aan bandjesgeld
Voor onder de boom. Kon het niet laten. De GMW-B5000GD-1ER, nog nooit een full metal gehad.
Klasse dat een ‘dibs’ ook wel eens verzilverd wordt. Zie je niet vaak op HF
Mooie aanwinst Roald!
Welterusten
Zo ben ik ook aan Roalds oude Zenith El Primero gekomen; je roept eens wat en die gek komt er gewoon op terug
Ben heel benieuwd naar de fotos @Rolopalooza!
Cool! Deze G-Shock heb ik het langst in bezit. Lekkere features en toffe looks. Beter wordt het niet, heel misschien de gouden uitvoering met negatief display.
Ik weet niet of deze lang blijft maar het stilt de jeuk misschien wel even. Vind de squares sowiezo wel vet
Dat schept hoop!
Dit is misschien wel de opper-square. Wegdoen heeft geen zin, er is geen betere. Op de titanium uitvoering na misschien.
Ik op de valreep mijn eerste g shock uit het blauwe gedeelte aangeschaft.
GW-5000U-1JF
Ben benieuwd.
De Seestern Military kwam een paar dagen geleden binnen. Ben een fan van dit type kast, draagt prettig op de pols en de wijzerplaat is weer iets anders dan de standaard zwart of blauw. Heb er een groen Cordura bandje omgegooid, past er wel bij denk ik. Ga nu echt proberen om in 2022 geen horloge aan te schaffen, er mogen er wel wat weg.
Die band is zowat duurder!
Serieus dan: ik kijk uit naar een review(tje), want ik vind Horween prachtig en ben fan van Molequin.
Gaaf horloge!
Tof horloge! Ik heb 'm gister ook besteld.
Dit was één van die horloges die telkens terug kwam op het wensenlijstje. Nu maar een keer de knoop doorgehakt en dit, inmiddels iconische, horloge besteld.
Dito. Heb hem al twee keer gehad en weer weg gedaan en telkens afgevraagd waarom ik toch weer zo stom ben geweest.
Hij is imho super cool, bijna iconisch, krijgt een cult status als ze ooit stoppen met productie en kost twee keer niks.
Alleen de band is flut. Vandaar de C&B, die ik in mijn zoektocht naar een goede Nato op het spoor kwam door een vermelding van @HanDavinci.