Knap horloge!
Tof ding maar wel serieus aan de prijs hoor. Voor dat geld liever een Pelagos m.i.
Mooi, man! Geweldige duiker. Het fijne hieraan is dat je lekker anoniem toch een heel dik horloge kunt dragen.
En, maar dat is smaak en dus persoonlijk, vind ik deze een stuk gaver dan een Pelagos.
Nogal ja. 
Lekkah 
Leuk gedaan en goed gegokt!
Zelf gedaan?
Zelf gekocht.

Voor deze had ik zo’n glimmende stalen G-shock, maar werd gek van de blingbling. En dit is voor mij beter.
En dan moet je weten dat ik op mijn horloges anders geen krasjes duld.
Een Eterna 1000 die ik in 2018 voor de eer-vorige eigenaar heb geserviced. Leuk ding!
Deze foto van de verkoper.
Hier een paar van mijn foto’s van de servicebeurt destijds:
Eterna. Topspul! Vet man.
Ik weet dat-ie niet verklooid is, in elk geval. 
Leuk Peter, veel plezier ervan. Een van de horloges waarvan ik weleens dacht: ‘die had ik eigenlijk niet moeten laten gaan.’
Leuk dat 'ie bij jou is beland. Je kent hem van binnen en van buiten 
Bedankt @Rolopalooza, ik heb dankzij deze foto weer een Riviere onderweg.
Dit moet ik ook hebben op de Lange!
Nice! Super horloge

En de 5de G-Shock is onderweg een ‘Breezy’ retourkansje via Bol. Beschrijving was wederom ‘nieuw in geopende verpakking’.
Mooi Roger. Lekker aan het hamsteren 
Erg mooi horloge zeg 











