Mijn fit op de Skx009 is ook prima
Vrees dat ik een misbaksel heb. Als ik het stuk van de 12u op 6 doe (waar die gap zit) is de fit perfect.
Tis dus echt dat stuk strap.
Heel mooi die! Ondergewaardeerd model.
Apart model, wel gaaf zeg
Dank! Voor mij de mooiste Elite Ultra Thin, de latere kunnen mij minder bekoren
Ik ben benieuwd! Nu nog een mooie nieuwe strap voor erop regelen… suggesties welkom!
Fraai Jasper! Heel chique
Je ziet ze ook niet vaak; was er ooit een tegengekomen op Instagram en sindsdien op zoek, maar dit was de eerste die ik tegenkwam sinds eind vorig jaar, dus meteen maar gehapt
Hier het exemplaar wat ik op Instagram tegenkwam:
Heel erg fijn, prachtige dresser!
Ben je de Chronoris (eindelijk ) kwijt?
Wat is de diameter van jouw incoming beauty? En wat voor uurwerk?
De Chronoris is inderdaad vertrokken naar een mede-HF’er als cadeau voor zijn zoon! Leuk dat hij zo’n fijne thuis krijgt
40mm en een mooie 8,3mm dun als ik het goed heb. Niet klein, maar daarvoor heb ik mijn Tangente al.
Het uurwerk is Zenith’s caliber 681, een manufactuur met 55 uur reserve en niet mis om naar te kijken!
Leuk idd van de Chronoris
Prachtig deze Zenith…mooie open caseback. Gaaf man.
Dank! Daarna is het welletjes geweest voor een tijdje… (hoop ik
)
dat zeg ik ook steeds weer…
De NY0040 is binnen!!! Wat een tof horloge zeg!
Heb wel meteen wat te zeiken, dat bandje… wat een taaie hap zeg.
Echt ongelofelijk dat ze bij de fabriek dachten; deze band… dat is een toppertje!
Nog nooit zo’n stugge band meegemaakt.
Oplossing: NATO😇 ( komt nog een ander kleurtje op maar het deze nog rondslingeren )
Hij kan dat bandje anders goed hebben hoor
Thanks Nu ik er wat langer naar zit te kijken kan het best prima. Mooi contrast. Dit is trouwens de eerste x nato voor mij maar dat zit wel als gegoten zeg.
Misschien toch een keer zo’n elastic nato van Erica’s proberen, die zijn tof.