Het Grote incoming topic. Deel VI

Wachten op de Explorer II Polar duurt mij te lang. Het jeukte enorm, daarom iets anders “wits” incoming :eyes:

50 likes

Echt heel mooi! Vooral met die blauwe wijzers. :heart_eyes:

1 like

Een Barton Elite Silicone is ook heel fijn op de NY0040. Met een beetje mazzel heeft Amazon er wat, anders bestellen in de VS en een maandje wachten.

Thanks! Ik ga eens ff spieken

Mooi, hier ook eentje besteld, de blauwe :grin:

2 likes

Héél tof, staat je mooi. Ik heb gisteren een waffle strap van Zuludiver erop gedaan.

1 like

Thanks! Oh tof die wil ik ook nog eens proberen! Ook een tropic band lijkt me wel wat🙂

1 like

Ga je niet fout mee en heb ik hier ook liggen. Had al eens eerder wat aangeschaft voor mijn SPB143 met een 20 mm lug width. Heb leder ook liggen wat ik cool vind. Plaatje als voorbeeld.

11 likes

Hele gave combi hoor! Maar voor mij is leer geen optie omdat ik er ook het zwembad mee inplons.
Morgen gaat ie voor het eerst onderwater, zeker een meter of 3. Hoop dat ie het overleefd😅

Lees een hoop goede dingen over die elastiekjes van erika’s wat betreft draagcomfort. Daar neig ik nu toch het meest naar. + zo’n nato geeft m nog ff dat extra beetje tool-vibes imo.

1 like

Sinn 756 S incoming.

24 likes

Hoppa! Na de citizen NY0040 die gister aangekomen is heb ik deze alweer onderweg.:innocent: een eco-drive chronograaf van 43mm met donkerblauwe plaat. Nu opzoek naar een mooie leren band met vouwsluiting, mocht iemand een suggestie hebben laat maar weten.

(Bij valmano.nl staan ze nu van 199 voor 156)

12 likes

Nog een Sinn! Is dat nou de tweede of de derde?

1 like

Heel gaaf! Ik kende dit model van Citizen nog niet. Heeft veel weg van de Navitimer.

Schermafbeelding 2021-08-08 om 09.41.41

4 likes

:sunglasses: :shushing_face:

19 likes

Dabku🙂 Ja klopt, dat is toch ook grail van me haha. Wilde iets in die trant zonder dat het een kopie werd. Dit model heeft nog een redelijk eigen gezicht😅

1 like

Ja plus Citizen is gewoon een ontzettend goed horlogemerk. :ok_hand: Dial afwerking is naar mijn ervaring altijd subliem. Ook wel een flink horloge dit denk ik? 43 of 44mm ook?

1 like

Ben benieuwd :grin:

1 like

Heel gaaf die Vostok! Je post m alleen wat te laat. Had de ideale ‘Summer beater’ kunnen zijn :wink::smiley:

1 like

Mooi! Wanneer heb je m? (of heb ik weer eens n bericht gemist…).

1 like

De kwaliteit zal wel prima zijn denk ik. De band moet je altijd maar afwachten maargoed dan gooi je 'm op leer ofzo. Idd een flinke klatser met 43mm en 22mm lugwidth.
Verder geen ervaring met eco-drive uurwerkjes. Een tikkende wijzer zal wel weer even wennen zijn😬

1 like