Helaas 44 mm
Benieuwd naar de lug to lug afstand van de kast
Helaas 44 mm
Benieuwd naar de lug to lug afstand van de kast
Ik gok tegen de 50mm aan, mijn speedy is 42mm met 47.5 L2L.
Daar kom ik niet, beetje jezelf voor de gek houden, zo zie ik het in ieder geval. Deze is sowieso te groot voor mijn pols.
Misschien even een rectificatie want mijn eerdere post doet overkomen of ik deze blauwe incoming heb, was bedoeld als reactie op het plaatje van cihanski met deze Omega met de witte wijzerplaat die niet zo fotogeniek is.
Heel gaaf! Ik zat er ook een beetje naar te kijken.
Ik twijfel 1 dag en hij is weg… Gefeliciteerd!
Ook de Presage valt net op de mat! Wat een wijzerplaat zeg😍 ook hier gelijk het nieuwe bandje eraf gegooid en op een mooie camel kleurige strap gezet inclusief de originele vouwsluiting🤗
Je twijfelt een half uur bedoel je, stond er niet veel langer op
Ik heb nog nooit zo veel berichten op zo’n korte tijd ontvangen voor een horloge
Ja, ik keek. Dacht er twee keer over na, keek weer: OHPF*ck!
Gaaf! Ik wil de moderne reissue nog proberen!
Dat ziet er helemaal niet verkeerd uit!
Gave aanwinst !
Je kan het forum ook geen moment uit het oog verliezen
Dankje! Ja ik heb ze altijd mooi gevonden. Ook die re-issue maar dit is nog beter.
Dankje. Ik had al zo een vermoeden dat er veel interesse zou zijn dus gelijk een beslissing gemaakt
Dankje. Ja die is ook mooi maar dit is eigenlijk nog leuker
Dankje! Nee inderdaad, mooi spul is zo weg.
Heb je helemaal gelijk in maar na de Navitimer 92 heb ik mijn les geleerd over de kwetsbaarheid van vintage chrono’s
Automatic chrono’s zijn altijd al lastig geweest.
De manual wind chrono’s in gekende layout mét kolomwiel (venus 175/178, valjoux 23/72,…) zijn oerdegelijk en probleemloos.
Valjoux 23/72 wordt door velen gezien als het beste chrono werk ooit.
Dusss zeker geen vintage chrono’s afschrijven op basis van een automatic chrono werk. Manual wind (niet modulair opgebouwd) is wat je moet hebben.
Dat was de mijne