Het Grote incoming topic. Deel VI

A. Tof dat je hier ook rondhangt. Ben je nog een fervent fietser ook. :+1:

1 like

Twee jaar geleden wel gedwongen gestopt door de komst van de baby. Maar deed 10000 km op een jaar. Het zal er wel eens van komen om terug te starten. Zal moeten want het gewicht gaat de foute richting uit. Maar nu nog even geen tijd helaas.

1 like

Zozo, dat zijn er nog een paar duizend meer dan mezelf. Komt wel weer goed.

1 like

Was opzoek naar een nieuw horloge voor het sporten en zag dat deze net uit was :sunglasses: :

9 likes

Dat was wel een uitschieter. 2016 en 2017 rond de 8000, 2018 dus 10 en dan in 2019 nog een kleine 5000 en vanaf 2020 niets meer. Het jeukt wel. Was de zomer wat beter geweest had ik er mss wel tijd voor gemaakt. Eventueel starten met de stadsfiets en kinderzitje, want zelfs dat is er nog niet van gekomen. Lijkt me griezelig wel in het verkeer. Kleintje is pas een jaar.

2 likes

Ja, tis nog geenen vetten geweest. :sweat_smile:

Dat vind ik ook. Ben zelf enkele keren van de weg gemaaid geweest in mijn jonge jaren, je mag je niet voorstellen dat het gebeurd als uw kind mee is. :grimacing: Al fiets je met een kind mee zelf wel trager, en voorzichtiger he.

1 like

Kan het je echt aanraden, de kleintjes vinden het vaak ook fantastisch. Zet hem/haar lekker een helmpje als je dat wilt. Weet niet waar je woont, maar ik fiets in Amsterdam overal met ‘m. Helaas inmiddels achterop, voorop is veel gezelliger :blush:

1 like

Absoluut, die kleine vindt het geweldig, de hele tijd babbelen en zwaaien naar iedereen. Bij de verkeerslichten een kus op het bolletje, super leuk!

3 likes

Die zien er gaaf uit zeg! Gave kleuren en zo te zien knetterhard afleesbaar. Jammer dat ze geen eigen GPS hebben (wel via BlueTooth als je telefoon mee gaat) – anders leuke voor hardlopen.

1 like

We zullen eens een poging wagen. We wonen ook wel in een drukke straat maar aan de achterkant rustiger wijkjes waar het goed zou moeten gaan om te oefenen.

1 like

Doe ik ook… met de auto toch?

1 like

Deze uit het blauw hier.
Kon het niet laten met de aankomende vakantie naar de zon en zee. Eindelijk een no-date duiker :sunglasses:

27 likes

Dat is werkelijk een schitterende aankoop! Ga je ermee duiken? Wens je alvast veel draagplezier :sunglasses:

Ben benieuwd wat @pasd zich heeft aangeschaft in het blauwe gedeelte. Staat zoveel tekoop, verras ons😋

1 like

Na goed voorbeeld van @FRank71 een Christopher Ward #tide Strap incomming. En wel de black/orange versie die mooi gaat matchen bij mn white dial C63 Sealander.

Christopher Ward #tide Strap black/orange

Strap is gemaakt van opgeruimde plasticresten uit de oceaan, dus naast een blije RickyG6 ook blije vissen!

24 likes

Mooie vangst! :nerd_face: :grin:

4 likes

Badummm tsss :rofl: :+1:

3 likes

Dank!

Ik kom niet verder dan het pierebad, de glijbaan en 2 meter diep, maar daar is ie óók voor gemaakt.

1 like

Was nu opeens toch weer beschikbaar na heel snel uitverkocht te zijn, gelijk op de koopknop gedrukt :sweat_smile:

16 likes

Ben erg benieuwd naar je ervaring. Overweeg dezelfde in een ander kleurtje.

1 like

Me too. Er staat dat ze eind augustus verstuurd worden vanuit de VS en ik ben precies daarna op vakantie. Nog even geduld hebben dus😅

1 like