Het Grote incoming topic. Deel VI

Dat is die limited he? Heel tof hoor :clap:

1 like

Klopt! Was gelijk verkocht bij het eerste plaatje, maar ze waren toen al allemaal weg. Nu dus gelijk toegeslagen.

Er werd vanavond ook een limited model 2 aangekondigd met bruine fume wijzerplaat, maar dat werd me net iets te gortig.

Aanstaande zaterdag ophalen…:heart_eyes::ok_hand:

44 likes

Heel mooi! :ok_hand::+1:

1 like

Dibs on this

27 likes

Lekkere aankoop weer hoor :ok_hand:t2:

Zit nog in de onderhandel fase :laughing:

1 like

DD geruild?

Wow prachtig! :ok_hand:

1 like

Binnenkort gaat ie op de mailafbeelding

3 likes

Nope, wordt los daarvan verkocht :v:t3:

1 like

Twee weken geleden tijdens de vakantie van @slls overgenomen. Daarna ff wachten tot ik zelf weer thuis was en toen meteen richting de post en uitpakken!
Ik was al een tijdje aan het broeden op de aanschaf van een witte Smiths Navigator, dus toen deze voorbij kwam was de keuze snel gemaakt! :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Prachtig Peter ga er alvast van genieten.
:+1::ok_hand::grin:

1 like

Thanks Luuk! Ik ben er erg benieuwd naar, nog nooit een Baltic in het echt gezien :woozy_face::rofl:

1 like

Heb ik ook begin dit jaar aangeschaft. :ok_hand: Mooie klok men een anders dan anders uitstraling. Zat eerst nog te kijken naar de zilver kleurige en vond deze uiteindelijk toch mooier :laughing:

1 like

Haha ik heb er inmiddels twee. Ik weet nog steeds niet welke ik wil houden :laughing:

Heb nu PVD en staal er recent bij.

4 likes

Nieuwe buitenweide voor de werkpaarden gehaald.

4 likes

Dank je, staat al een tijd op mijn verlanglijstje…:grin:

1 like

Dank je Hans, ga ik zeker doen!:heart_eyes:

Alleen de manier waarop je dingen via HF toegestuurd krijgt is soms al geweldig :clap:

36 likes