Het Grote incoming topic. Deel VI

Zo dat is fijn!

Of die Chevron er fijn op gaat zijn betwijfel ik. :see_no_evil:

2 likes

Precies.

Anders kun je m net zo zo goed onder een stolp plaatsen om naar te kijken….

Oplossingen zijn er wel zoals t tigiment van Sinn of t staal van Damasko.

Ow wacht dat is geen…. :sweat_smile:

1 like

Tja als je je Submariner gebruikt als presse papier gebeurt er natuurlijk niet zoveel.

Een moderne supperdersup dien je natuurlijk wel dag en nacht te dragen…

Ook als je douched, zwemt en duikt. Ze zijn waterdicht.

2 likes

Olie verversen, bougies vervangen, auto stofzuigen etc. Moet gewoon kunnen.

2 likes

Mooi horloge, ik moest wel even hier aan denken :blush:

3 likes

Een 5513 ook. Ze zijn waterdicht.

2 likes

Als de rubbertjes nog vers zijn wel ja

Dus, wat is het probleem? Een 5513 is na service net zo betrouwbaar als een 14060.

3 likes

Niets, gewoon goed voor je rubbertjes zorgen

1 like

Unaniem probleem, als rubbertjes vocht doorlaten heb je hele dure problemen :man_shrugging:t2:

6 likes

Ik heb @Candide een keer een stapel rubbertjes meegestuurd met een paar bandjes. Had ik stiekem gaatjes in geprikt met een speld. Ik heb hem er nooit over gehoord.

3 likes

Dat was in Thailand toch?

Tja de meeste vrouwen daar zijn eigenlijk mannen heb ik begrepen :man_shrugging:t2:

In die goedkope clubjes wel ja, je moet de klassetenten hebben, met pingpongballen en shit

3 likes

Een familie pakket van 50 stuks ja.

Dat was het eerste waar ik die dingen op gecontroleerd heb. Ik weet nog al te goed hoe jij aan je kinderen bent gekomen :joy:.

1 like

Van maatje S t/m XXL

2 likes

Wat is dat met jou en @Candide. Als ik die verhalen hoor zou ik denken samen in t leger gediend? :laughing:

1 like

Mariniers. Speciale eenheid. Is genoeg over terug te vinden hier op HF. @TheWornWatch heeft zelfs een foto van ons geloof ik. Met een saffie.

3 likes

Deze strap voor de Speedy. Tijdens het browsen op slag verliefd. Lekker de caseback vern**ken.

15 likes

2 likes

Alles wat je op internet leest is echt. Je krijgt 5G van Corona, of was het andersom? WiFi zorgt dat je kinderen krijgt met 4 benen en 1 oog…

Grote mannen met dito fantasieën… Oftewel, ze hebben het leuk samen, geniet van de ongein, maar geloof het met mate.

3 likes