Het Grote incoming topic. Deel VI

Haha ik las dit dus 2x…
Ligt aan mij. Ik weet het

3 likes

Inderdaad grapje hoor @RLC prachtig ding!

En daarna nog een paar jaar lapzwanzen in Cambodja, Zuid-Afrika, Ecuador en Alaska. Alaska ga ik nooit meer heen. Bijna doodgevroren op die vissersboot en @Candide heeft een bal verloren bij die timber harvester.

1 like

Ik was eens met een dame in Thailand die zei;
“Kleine piemel geen plobleem, kleine piemel geen probleem”

Ik;
“Kan best zijn maar had toch liever dat je dr geen had”

Padam tsss

10 likes

Hele gave aanwinst - erg benieuwd wat het titanium doet voor draagcomfort.

1 like

Jee dat is een knappe :star_struck:

1 like

Denk dat legio subs in de kluis verdwijnen hoor.
Een mint sub uit de jaren 2010+ is weinig bijzonders over 30 jaar gok ik zo.

Lekker dragen dat horloge man.

1 like

6 likes

Hahaha altijd lachen bij de commando’s.

1 like

Gaaf hoor!

1 like

:joy:

1 like

Net binnen…

Met dan aan @DPJ.

4 likes

Bruut :ok_hand:

24 likes

Mijn auto monteur doet zijn horloge gewoon af al hij aan het werk is. Het is gewoon niet altijd handig tijdens het werken.En dan heb je nog de kans dat je de lak beschadigd van de auto waar je aan werkt. Ik vind dat wel prima.

1 like

Inderdaad niet bijster handig bij het sleutelen. M’n pa sleutelt ook veel aan auto’s en hij heeft al wel eens een horlogeglaasje aan duizend stukjes gehad bij het sleutelen.
Je moet nog wel eens flink kracht zetten in onhandige posities en hij had even niet in de gaten dat hij daarbij een flinke kracht uitoefende midden op het glas van z’n horloge tegen een scherpe uitstekende punt.
Dat was dus pats :grimacing: Glaasje kapot, put in de wijzerplaat, wijzers en wijzeras krom. Was geen al te nieuw horloge meer dus ik heb de boel weer voor hem opgelapt, maar met een mooi horloge zou ik dat niet doen :wink:

2 likes

Nog even geduld….

2 likes

:joy: een mooi horloge zou ik juist wel oplappen als ik jou was. :nerd_face:
Maar inderdaad, met sleutelen of wat ruigere werkzaamheden is het dragen van een horloge (onafhankelijk van de vraag wat voor horloge) niet altijd praktisch en soms gevaarlijk omdat je ergens achter kan blijven hangen.

2 likes

Haha, ik zie dat het anders op te vatten is dan ik bedoelde, ik zou helemaal niet sleutelen met een mooi horloge :sweat_smile:
Dat klushorloge van m’n pa heb ik met minimale middelen opgelapt; Wijzers en wijzeras rechtgebogen, beschadigingen op de wijzerplaat lekker laten zitten, nieuw glaasje erop en gaan, voor een paar euro klaar :sunglasses:

1 like

Wist ik wel dat je dat bedoelde, maar kon het niet laten :joy:

1 like

En terecht; zeker op vrijdag :+1: :+1: :sweat_smile: :rofl:

1 like