Het Grote incoming topic. Deel VI

Kleine tip: Meld je af voor de nieuwsbrief, dan krijg je 25% korting

2 likes

Af of aan?

Leuk man, nu kijk ik er nog meer naar uit :joy:

1 like

Af

Maar je moet toch eerst aanmelden om te kunnen afmelden. Lijk me niet logisch trouwens.

1 like

16-16,5 cm. Dus je hebt wat extra ruimte.

1 like

Shit, had ik dat geweten. Bedankt voor de tip. Kan in de toekomst handig zijn.

2 likes

Ik kon het niet laten! Back to basics, nu de SBGX343 vertrokken is :blush:

47 likes

Voor de 3e keer een IWC Pilot Mark :rofl:
Nu maar eens de Le Petit Prince proberen.

Thnx @Zulu

Bandje is ook incoming…

36 likes

Had je geen moeite met de lug to lug van die mark 18’s ivm de 16? Ik heb de 16 destijds nog van je overgenomen, dus je bent ervaringsdeskundige ondertussen :wink:

Mooie aanwinst trouwens, die blauwe sunburst is echt het juiste kleur blauw! :ok_hand:

1 like

Forum classic incoming :tada: wilde al een tijdje een panda-dial proberen

14 likes

Groter is het zeker ja, maar ik heb vrije platte 18cm polsen dus draagt prima :+1:t2:

Vond de XVI soms iets ‘ielig’ ogen op mijn pols.
Mooie band had deze wel:

8 likes

Waar is de tijd! Was inderdaad een mooie :blush:

1 like

Zoveel moois al gehad en zien passeren…
Heerlijk de hobby :joy::grimacing:

1 like

Ik denk dat deze voorlopig blijft bij jou…perfecte maat en looks. :ok_hand:

1 like

Voor de KSK

17 likes

Knap hoor! :+1::ok_hand:

1 like

Voor velen niet de juiste, iets met teveel 24 uur en geen Purist. Maar ik vind hem gewoon mooi. 40mm, GMT en saffier.

21 likes

Zojuist bij mijn favorite horloge adres in het Bossche geweest. Mijn interesse kenbaar gemaakt voor een Omega Spacemaster Z-33… maar ook in de wetenschap dat ze die waarschijnlijk niet meer kunnen leveren omdat op de site van Omega staat dat je contact moet opnemen met een boutique.

Terwijl ik bij S&C was is er meteen gebeld… in de Benelux niet meer voorradig; want uitgaand model. Maar er is meteen geschakeld met :switzerland: aangezien voordat ik thuis was al teruggebeld werd met de mededeling dat hij vanuit :switzerland: nog te leveren was… moest ik wel een paar weekjes geduld hebben :grimacing:

Grote blij :partying_face:

Deze is het… :point_down:t3:

40 likes

Alsnog goed bericht dus :+1:. Wat een ongelooflijk cool ding (althans, zo op de foto…).

1 like