Het Grote incoming topic. Deel VI

Gaaf ding zeg!

1 like

Ik hoop in het echt ook :stuck_out_tongue_winking_eye: want het was geen “vrijblijvende” bestelling… maar ze kennen me; ik heb gezegd dat ik hem neem! Dus hij komt er :sunglasses:

5 likes

Next level ‘beam me up Scotty’, uber cool. Hoop dat 53mm lug to lug meevalt. Van Harte!

1 like

Gefeliciteerd, schitterende IWC😍
Ik heb deze onlangs bij Jaap ingeruild op een 377714 chrono omdat ik de XVIII voor mij juist te klein vond.
Toevallig vandaag bij bandr bands dezelfde band besteld voor mijn LPP chrono.

1 like

Je maakt ook wel “brede sprongen” als het gaat om je horlogepassie :wink:
Gave Space/Speed/Flightmaster, dat dan weer wel!!

1 like

Wauwwauw! Deze is zo over de top gaaf! :smiley:
Nog een stapje ‘erger’ dan de PloProf haha
Extreem :metal:t2:

1 like

Hij is mooi!

1 like

We gaan het zien! Ik zit er wel al tijden naar te kijken en hij kwam op het goeie moment online :blush:

1 like

Nieuwe plannen…
Dat witte gevalletje wat ik laatst poste, Nope…

Ik gaat een echte compressor kopen, hipper, gaver, mooier…past beter bij mijn horloge puber periode .

Let op: deze gaat eind deze, begin volgende week zomaar mijn mandje in…

Klaar ervoor ?
Zeker weten want dit is kaasje hoor!
Ja?
BAM

Doe ik!

41 likes

Lekker, z’n broertje is onderweg nog :roll_eyes:

1 like

Ik hoop dat 'ie bevalt. Ontzettend spannend!

1 like

Ik heb er wel vertrouwen in :sunglasses:

1 like

Gaaf ding PUNT :sunglasses:

1 like

Cool, ben benieuwd naar je eigen foto’s

1 like

:sunglasses: prima keuze!

1 like

Dat doe je goed, ik ben voor :+1:

1 like

Deze heeft ook mijn lichte voorkeur boven de lichtblauwe versie. Lijkt stoerder.
Heel benieuwd naar jouw foto’s.

2 likes

Mijn heilige graal: een nieuwe Datejust 36mm, zwarte Dail, fluted bezel en een jubilee band. Geen idee hoe lang het gaat duren, maar we staan op de wachtlijst. :grin:

5 likes

Hele goede keuze! Ik sta er ook op, voor iets soortgelijks. :grin: Hebben ze je nog een indicatie van de levertijd gegeven?

1 like

Ik kan het zelf nog steeds moeilijk geloven, maar ben er ongelooflijk blij mee. In jouw geval, ook een goede keuze dus. :grin:

Ja, tussen de 0-4 jaar. Met een verwachting van 1-2 jaar. We wachten gewoon rustig af. Bij jou?

1 like