Dit slaat toch nergens op, wetende dat “de betere klant” zo goed als elk model direct kan krijgen. Mijn geld krijgen ze niet alleszins met zo’n ingesteldheid
Ik hoop voor jou dat het sneller gaat!
Dit slaat toch nergens op, wetende dat “de betere klant” zo goed als elk model direct kan krijgen. Mijn geld krijgen ze niet alleszins met zo’n ingesteldheid
Ik hoop voor jou dat het sneller gaat!
Stond op de wachtlijst voor het zelfde horloge, na 3 weken kreeg ik een blauwe aangeboden met de optie kostenloos een dialswap naar zwart.
Heb dit afgewezen en nooit meer wat gehoord van de AD.
Waarom heb je het afgewezen dan?
Modelnummer op de garantiekaart komt niet meer overeen. Voor 8k + moet alles wel kloppen.
34mm ?
Dacht 35mm. Draagt als een vintage DJ.
Klein dus
Ik geloof hier niet in, maar dat is mijn mening. Maar hoop ook van harte dat het zo snel mogelijk gaat
als je alvast op de rolex site kijkt met welke opties je ook blij kunt worden gaat het misschien sneller …
ik kan me voorstellen als je voor precies 1 configuratie gaat en niks anders … je misschien lang moet wachten.
(ook omdat je afhankelijk bent van die ene AD)
ik wilde dj36mm
witte of lichte plaat … gladde bezel en voorkeur oysterband maar jubilee was ook goed geweest … en toevallig (misschien ook wel geluk gehad) belde we dinsdag morgen, dinsdag middag in de auto naar maastricht en s’avonds om de pols:slight_smile:.
ps; sta zelf op de wachtlijst voor explorer 1 …
Gewoon een minder courant model/configuratie, dat is idd nog best te doen.
Gefeliciteerd met je NA!!
Haha in mijn geval is het echt die specifieke combinatie. Dus ik wacht met plezier. Maar wel tof dat je iets gevonden hebt dat je echt tof vond. En die explorer, ben benieuwd!
wist ik niet , wilde graag wit naast de zwarte explorer 1 dan is nu nieuw dit de optie
en nog een keer een OP36 , dus romeins was ook mooi om ze alle drie kwa indexxen anders te hebben
Die is er in ieder geval maar in één configuratie. Hopelijk krijgen we hem snel geleverd.
Dat is ook het mooie. Als jij het mooi vind is het helemaal goed. Laat die andere maar lekker een paar jaar wachten
sta zelf ook op de lijst
ik hoop het ook
maar two-tone bestaat in tussen ook
maar voor een explorer 1 viel die voor mij als eerste keus snel af.
Haha ja je hebt gelijk. Ik vergeet heel de two-tone. Ook een mooi model! Maar ik wil perse de Explorer 1 omdat die zo lekker onopvallend is naast m’n bestelde Datejust. 4 tot 6 maanden, aldus de AD. Nu kijken welke als eerst komt.
had het zelfde
Dude