Het Grote incoming topic. Deel VI

Ik heb de zwarte, ben ik ook heel blij mee! Maar in bepaald licht krijg ik denk ik dezelfde foto’s als jij inderdaad hahaha!
Gefeliciteerd!

1 like

16 likes

2 likes

Dat is handig bij het ganzenborden… gaat je dobbelsteen niet zo snel van tafel. :smirk: en nog 3 ook, kan ieder die speelt zijn eigen gebruiken.

8 likes

Gefeliciteerd.

1 like

2 likes

Gaaf gaaf gaaf :smiley::sunglasses::drooling_face:

1 like

Erg leuke kleur combi :ok_hand:t3:

Plaatje is van het internet om een idee te geven waarnaar je aan het kijken was

1 like

Heb je een linkje naar de website?

1 like

En de combi sigaren met een zippo aansteker is ook niet echt wat je wil. Zo’n misser zie ik RLC niet maken

1 like

Sigaren toast je en steek je aan met cederhout, wat je dan weer aangestoken hebt met een lucifer waarvan je eerst de kop hebt op laten branden. Dus je hebt helemaal gelijk :smirk:

2 likes

Die DuPont knipper op het plaatje is overigens wel een aanrader. Heb hem zelf, blijft vlijmscherp :grin:

Dat is wel heeeeel omslachtig….

Gewoon een goede DuPont aansteker of een torch is goed genoeg.

Kan ook :joy:

Ik gebruik meestal een V-cut dus de kop is er dan ook niet helemaal af :stuck_out_tongue_winking_eye:

ik weet het kopje van de lucifers :stuck_out_tongue:

14 likes

Ik weet het, ik ben zelf ook een sigaarroker. Nu zal ik wel toegeven dat ik ze ook wel eens met lucifer aansteek, maar iig niet met een zippo. :innocent:

Nooit gerookt, maar back in the day was een Zippo op zak best cool (leek het als kind in ieder geval haha)

1 like

Heb je een linkje naar de website?