There you go
Alternatief voor 3 tientjes.
https://www.crownguard.com/collection/2070/crownguard-valet-tray-20-x-20-cm-handmade.html
Hoe durven ze dit er voor te vragen haha
Je moet een dobbelstenenbakje kopen van echt leer. Max 3 tientjes.
Ja maar die zijn dan ook van ordinair Texels schapenleer gemaakt en niet van Italiaans sprekende kalfjes. Vandaar het prijsverschil.
The Watch Roll en The Watch Brigadeā¦.ik zie een verband/samenwerking/reclame Foei.
Nu pas?
Jij dacht dat er echt iemand bestaat die voor zijn 6 horloge (en 3 shitters) 17 watchrolls en 25 horloge standaarden koopt voor in zijn Ikea Pax kast?
Nee joh, dan heb je serieuze problemen.
Nee, al langer maar ik heb tot nu toe heb ik de dwang om het te benoemen weten te bedwingen. Maar nuā¦nu is het wel tijd om de feiten te benoemen!
Pek en veren zeg ik je.
Dat doen we pas als het prul in het blauwe deel staat.
Laat Ralph toch met rust met zān 15k gekochte volgers š„²
Maar doe dat dan niet op maandag. Wacht dan tot vrijdag.
Naast superbandjes heeft Vario ook een paar leuke horloges.
Eentje daarvan is incoming met dank aan Hoezzer
Ik ben gewoon blij met mijn nieuwe incoming watch trays. Leven en laten leven mensen. Ik zit hier als horloge liefhebber op het forum. Laten we gewoon leuk met elkaar omgaan en ons niet laten leiden door jaloezie en afgunst.
Dit is absoluut niet waar en ik vind het jammer (en triest) dat je dat loopt te verkondigen.
Hoe verklaar je het zelf dat je 15k volgers hebt en 35-200 likes per foto? Sorry to be blunt maar zó goed is je content echt absoluut niet.
Ik herken bot accounts als ik ze zie.
Dat heeft te maken met het algoritme. Hoe Instagram je bij andere laat zien. En tijd geleden tussen 9.000-13.000 volgers ging ik met bijna +1000 volgers in de maand omhoog. Daarna is het uit het niets in een keer een stuk minder geworden. En bleef ik steken op 300-400 volgers per maand. Heb een tijd geleden wel een pauze van een week ingelast en daarna was het nog dramatischer. Kom je nergens meer tussen.
Soms heb je ineens dat een random foto 1000+ likes haalt en een mijns inziens betere foto komt dan niet verder dan 200.
Sure. Het algoritme.
Ik heb nooit volgers gekocht. Erg makkelijk omdat te beweren. Maar geloof lekker wat je wilt geloven. Jij en @drebin behoren hier op het forum toch tot het clubje bloedzuigers die over de rug van andere tof gevonden willen worden.
Je afleidingsmanoeuvre werkt niet. Gewoon met de billen bloot. Whatās the deal?