Het Grote incoming topic. Deel VI

2 likes

Besteld en deels betaald, dus INCOMING I!!! :heart_eyes: :+1:

48 likes

Gefeliciteerd. Ik vind hem mooi. Ben benieuwd hoe die glimmende schakels je gaan bevallen.

2 likes

Ik ben ook heel benieuwd. Ik vind het echt een hele mooie dressy maar toch sportieve combinatie. Uiteindelijk voelde de Jubilee bij gladde bezel toch een beetje raar en onwennig. Dus voor Oyster band gegaan.

1 like

Ik vind zelf de Oysterband mooier, maar PCL’s niet zo. En 36 wat klein en 41 wat groot. Conclusie: Explorer 1 39mm.

Maar dat Rolex blauw is top.

4 likes

Gefeliciteerd!

vs

Naar mijn mening de juiste combinatie. Ik zeg niet de beste… maar de juiste :sweat_smile:

2 likes

Die heeft vriendin lief al dus mag ik niet meer kopen. Plus ga daar nu ook geen 9k voor betalen. Gelukkig heb ik de Explorer II om een beetje dat gemis/gat op te vullen. Deze blauwe Datejust 41 126300 is voor wat kleur en een dressy maar toch sportieve vibe in de collectie.

Denk dat dit echt een heerlijke set gaat zijn :heart_eyes:

En dan de Hamilton Khaki Field Mechanical en de Citizen NY0040 Promaster als fantastische beaters. :sunglasses::+1:

6 likes

Nice!!! En jubilee kan je altijd nog los scoren :+1:

1 like

Ja dat kan inderdaad, maar vind Jubilee uiteindelijk toch minder gepast bij gladde bezel. Dus vandaar de Oyster band.

2 likes

Daar ben ik ook geen fan van

@RLC Gefeliciteerd :partying_face:. Wanneer verwacht je hem?

Aanbetaling gedaan en besteld bij AD. Nu afwachten.

2 likes

Heb jij al eens een PCL-sluiting gehad?

Gefeliciteerd kerel. Je hebt het eindelijk te pakken.

1 like

Mijn Breitling Superocean II 42 A17365 had een Polished vouwsluiting en fully polished metalen band. Makkelijker swirls en micro krasjes maar in het buitenlicht door de mirror polish zie je ze ook minder goed, dus minder storend.

The Crown got me and it has me good :crazy_face:

1 like

Ik kijk uit naar je smetteloze foto’s.

2 likes

Oké ik ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren. Wel een mooie stap. Van harte.

1 like

Ja ben ook echt onwijs benieuwd! Straks 3x Rolex (duiker, GMT, sportieve dresser) en een Speedmaster. :heart_eyes::+1:

Van harte! Deze is je gegund. The more rolex the merrier

Jammer dat de zon in dit land niet altijd schijnt. Auwe shiner!

1 like

Ja oké, maar is je verwachting drie maanden tot een jaar? Lijkt mij altijd gek om iets te kopen waarvan je niet weet wanneer het komt. Maar leuke vooruitzichten :+1:t2: